دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 تير 1403 - 12:09
جنبش مجاهدین فلسطین:

عملیات پهپادی یمن تحول راهبردی در مبارزه با اشغالگران است

عملیات پهپادی یمن تحول راهبردی در مبارزه با اشغالگران است
جنبش مجاهدین فلسطین اعلام کرد که حمله پهپادی یمن به تل‌آویو یک تحول راهبردی در نبرد محور مقاومت با رژیم صهیونیستی به شمار می‌رود.
کد خبر : 922822

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا از پایگاه اطلاع رسانی جنبش مجاهدین فلسطین، این جنبش در بیانیه ای افزود: موضع ثابت و اصولی ملت یمن و رهبر آنها «عبدالملک الحوثی» و نیروهای مسلح این کشور و جنبش انصارالله در یاری مردم غزه را ارج می‌نهیم.

در این بیانیه آمده است که ملت یمن برغم اینکه برای دست کشیدن از یاری ملت مظلوم فلسطین با محاصره و تجاوز روبرو هستند، به این یاری ادامه می‌دهند.

آنچه یمن و دیگر اعضای محور مقاومت انجام می‌دهند، شرافتمندانه‌ترین عملیات نظامی برای یاری مظلومان است درحالی که جامعه جهانی با توطئه‌های رژیم صهیونیستی همراهی می‌کند.

جنبش مجاهدین فلسطین از همه گروه‌ها و نیروهای مقاومت خواست، تا زمان توقف کشتار ساکنان نوار غزه، فشار خود را بر رژیم صهیونیستی و حامیان آن افزایش دهند.

به گزارش آنا، بامداد جمعه یک پهپاد وارد حریم هوایی تل‌آویو شد و یک ساختمان را در نزدیکی سفارت آمریکا هدف قرار داد.

نیروهای مسلح یمن با پذیرش مسئولیت این حمله اعلام کرد که تل‌آویو از این پس برای صهیونیست‌ها ناامن است.

سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که تل‌آویو (یافا) از این پس ناامن و هدف اصلی و در تیررس سلاح های این کشور است.

وی اضافه کرد: این عملیات با استفاده از یک پهپاد رادارگریز به نام «یافا» انجام شد و با موفقیت به اهداف از پیش تعیین شده دست یافت.

در همین رابطه منابع خبری از هلاکت یک صهیونیست و زخمی شدن هفت نفر دیگر در این حمله خبر دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته