دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مرور سینمای مقاومت جهان در سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران

مرور سینمای مقاومت جهان در سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران
هم‌زمان با برپایی نمایشگاه «نقشی بر سنگ»؛ منتخبی از آثار هنرمندان ایرانی، فلسطینی و بین‌المللی با موضوع فلسطین در موزه هنرهای معاصر تهران، فیلم «فرحه» در سینماتک این مرکز مهم هنری به نمایش درمی‌آید.
کد خبر : 922804

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، هم‌زمان با برپایی نمایشگاه «نقشی بر سنگ»؛ منتخبی از آثار هنرمندان ایرانی، فلسطینی و بین‌المللی با موضوع فلسطین، برنامه دوره جدید سینماتک با نمایش فیلم «فرحه»، محصول سال ۲۰۲۱ به کارگردانی و نویسندگی دارین جی. سالام آغاز می‌شود.

«فرحه» اثری تاریخی است که تجربه بلوغ یک دختر فلسطینی به نام فرحه را در زمان آوارگی فلسطینی‌ها از سرزمینشان در سال ۱۹۴۸ روایت می‌کند و بر اساس یک داستان واقعی نوشته شده که سختی‌های زندگی او را به نمایش می‌گذارد.

این فیلم اولین بار در ۱۴ سپتامبر ۲۰۲۱ در جشنواره فیلم تورنتو به نمایش در آمد که با استقبال مخاطبان و منتقدان مواجه و پخش آن در نتفلیکس در ۱ دسامبر ۲۰۲۲ آغاز شد.

علاقه‌مندان برای تماشای این فیلم می‌توانند روز یکشنبه ۳۱ تیر جاری ساعت ۱۵ به خیابان کارگر شمالی، جنب پارک لاله، موزه هنر‌های معاصر تهران، سالن سینماتک مراجعه کنند.

ورود برای عموم آزاد و رایگان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته