دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

علیپور: از استقلالی ها عذر می خواهم اما با خودم نتوانستم کنار بیایم/ برای حضور در پرسپولیس دنبال شرط نبودم+ فیلم

علیپور: از استقلالی ها عذر می خواهم اما با خودم نتوانستم کنار بیایم  برای حضور در پرسپولیس دنبال شرط نبودم+ فیلم
مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید از مجموعه خوب استقلال عذرخواهی کنم اما هر چه فکر کردم با خودم نتوانستم کنار بیایم.
کد خبر : 922788

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی علیپور بعد از عقد قرارداد دوساله با پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر که به خانه خودم برگشتم.با همه تمرکزم و فکر آرام برگشتم.از هواداران می خواهم همه جوره کنار تیم باشند.

وی در مورد صحبت با گاریدو قبل از حضور در باشگاه گفت: طبیعی است که بازیکن با مربی اش حرف بزند و من هم باید این کار را می کردم.

علیپور در مورد پیشنهاد از استقلال گفت: بنا به احترام باید از مجموعه و هواداران استقلال عذرخواهی کنم. صحبت کردن یک چیز طبیعی است اما از آنها عذر می خواهم، نتوانستم با خودم کنار بیایم و به استقلال بروم.

وی تاکید کرد: اولویت اولم تیم است و می خواهیم هواداران را سربلند کنیم .واقعا دنبال شرط و شروط نبودم.خود باشگاه می تواند به حرف هایم صحه بگذارند، اگر دنبال این بودم می توانتسم جای دیگری را انتخاب کنم.پیشنهادات غیر قابل مقایسه بود.

این بازیکن در پاسخ به این سوال که آیا آقای گلی تکرار می شود گفت: اولویت تیم است و آمده ام که کمک کنم.

علیپور همچنین در خصوص اینکه چه شماره پیراهنی انتخاب می کند، گفت: دوست دارم هواداران در مورد شماره پیراهنم نظر بدهند.

این بازیکن در مورد اینکه فکر می کند بتواند به تیم ملی راه پیدا کند، عنوان کرد:  پرسپولیس همیشه در دید همه جهان بوده است و امیدوارم نظر مثبت آقای قلعه نویی را جلب کنم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته