دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 تير 1403 - 16:31

پزشکیان: مشکلات اصناف و بازاریان را با کمک خود آنها حل می‌کنیم+ فیلم

پزشکیان: مشکلات اصناف و بازاریان را با کمک خود آنها حل می‌کنیم+ فیلم
رئیس جمهور منتخب با حضور در مراسم عزاداری روز دوازدهم محرم بازاریان تهران گفت: دولت چهاردهم تلاش می‌کند تا تمامی مشکلات موجود بر سر راه اصناف و بازاریان را با کمک خود آنها حل کند.
کد خبر : 922777

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسعود پزشکیان، رئیس جمهور منتخب با حضور در مراسم عزاداری روز دوازدهم محرم بازاریان تهران اظهار کرد: اداره کشور در گرو رونق بازار و تولید است و ما مشکل بازار را مشکل کشور می‌دانیم و برای حل این مشکلات تلاش خواهیم کرد. اگر شما کار را درست انجام دهید و بازار رونق داشته باشد و خرید و فروش و تولید برقرار باشد، مملکت خوب اداره می‌شود؛ ولی اگر اینجا (بازار) مشکل داشته باشد، مملکت مشکل خواهد داشت.

وی افزود: در نتیجه هر کاری از دست ما بر بیاید که روند و کار شما را تسهیل کنیم که راحت‌تر به امور خود بپردازید، ان‌شاء‌الله این کار را خواهیم کرد. دولت چهاردهم وظیفه خود می‌داند که تسهیل امور را برای رونق تولید در دستور کار قرار دهد. دولت چهاردهم تلاش می‌کند تا تمامی مشکلات موجود بر سر راه اصناف و بازاریان را با کمک خود آنها حل کند.

رئیس جمهور منتخب همچنین با حضور در مراسم عزاداری دوازدهم محرم بازاریان، بی‌واسطه، دغدغه‌های شماری از کسبه و نمایندگان بازار تهران را شنید.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته