دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
به باشگاه سپاهان گفتم اگر به پرسپولیس نروم به استقلال نمی‌خواهم

احمدزاده: من بچه پرسپولیس هستم/ ترجیح می‌دهم از خانواده فحش بخورم ولی غریبه‌ها تشویقم نکنند! + فیلم

احمدزاده: من بچه پرسپولیس هستم  ترجیح می‌دهم از خانواده فحش بخورم ولی غریبه‌ها تشویقم نکنند! + فیلم
بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من به باشگاه سپاهان هم گفتم اگر به پرسپولیس هم نروم و من را نخواهند به استقلال نمی روم.
کد خبر : 922721

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، فرشاد احمدزاده بعد از قرارداد یک ساله با پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: خوشحالم که به تیم رویای بچگی ام برگشتم.من بچه این باشگاه هستم و مال خانواده پرسپولیس هستم.ترجیح می دهم در خانواده خودم فحش بخورم تا در بین غریبه ها تشویق شوم.

وی افزود: باید از نکونام تشکر کنم و خیلی روزها به من کمک کرد اما یکسری کارها از نظر عقلانی درست نیست.به باشگاه سپاهان هم گفتم اگر پرسپولیس هم نروم به استقلال نمی روم.هر کسی در پرسپولیس بازی کرده می داند ستاره های این تیم هواداران هستند.

احمدزاده تاکید کرد: هواداران پرسپولیس می توانند هر بازیکنی را ستاره کنند.انتظارات از تیم بزرگ پرسپولیس همیشه زیاد است و باید همیشه بهترین عملکرد را داشته باشی.

وی افزود: باید از باشگاه سپاهان تشکر کنم که برای این انتقال کمک کرد.برای پول رضایتنامه مقداری خودم دادم و بخشی را باشگاه داد.من با پرسپولیس شرطی ندارم.باشگاه در این 10 سال نشان داده وابسته به بازیکنی نبوده است و باشگاه هیچ وقت نیاز به بازیکن نداشته است.

وی در مورد دلیل حضور پسرش در باشگاه گفت: پسرم را به خاطر خوش یمنی اش پای قرارداد آوردم و اگر روزی فوتبالیست شود فقط باید در پرسپولیس بازی کند. 

احمدزاده ادامه داد: شماره پیراهن برایم مهم نیست.

این بازیکن در خصوص اینکه آیا با سرمربی تیم صحبتی داشته یا خیر گفت: با گاریدو مستقیم حرف نزدم اما از طریق مدیر برنامه هایم حرف زدیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته