دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 تير 1403 - 17:46

گردان‌های القسام مسئولیت عملیات ضد تروریستی در طولکرم را بر عهده گرفت

گردان‌های القسام مسئولیت عملیات ضد تروریستی در طولکرم را بر عهده گرفت
گردان‌­های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس مسئولیت عملیات ضد تروریستی در روستای رامین در شرق طولکرم را بر عهده گرفت.
کد خبر : 922701

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب نیوز، گردان‌های عزالدین القسام امروز (چهارشنبه) در بیانیه‌ای نوشت: با یاری و توفیق خداوند رزمندگان مجاهد القسام روز سه‌شنبه توانستند به طرف یک خودروی متعلق به اشغالگران صهیونیست در نزدیکی روستای «رامین» در شرق شهر «طولکرم» در کرانه باختری شلیک کنند که در پی آن، سه صهیونیست زخمی شدند و رزمندگان القسام در سلامت و امنیت از صحنه عقب نشینی کردند.

گردان های القسام با پذیرش مسوولیت این عملیات قهرمانانه تأکید کرد: این عملیات در واکنش به ریخته شدن خون شهدای فلسطینی و در چارچوب مسوولیت پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه و همچنین جنایات این رژیم در نوار غزه و بدرفتاری ها و شکنجه اسرا در زندان های رژیم اشغالگر انجام می گیرد.

شاخه نظامی جنبش حماس همچنین اعلام کرد: شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری، از رزمندگان ما هیچ چیزی جز مرگ و گلوله نخواهند دید و آتش بمب‌های پیشرفته القسام که اخیرا در طوباس، جنین، طولکرم و نابلس در میان نظامیان اشغالگر منفجر شد، تا زمانی که صهیونیست ها به اشغالگری در سرزمین ما و تجاوز به حقوق ملت فلسطین ادامه دهند همچنان برافروخته باقی خواهد ماند.

جوانان مقاوم فلسطینی بامداد (سه شنبه) با شلیک به سمت یک خودروی شهرک نشینان صهیونیست در نزدیکی روستای «رامین» در «شرق طولکرم» کرانه باختری، سه تن از آنان را زخمی کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته