دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت و گو با آنا

کلهر:تراکتور مهره‌های پرسپولیس را گرفت ولی نتیجه عکس می‌گیرد/رضاییان گره گشا است، حردانی آینده دار

کلهر:تراکتور مهره‌های پرسپولیس را گرفت ولی نتیجه عکس می‌گیرد رضاییان گره گشا است، حردانی آینده دار
بازیکن سابق پرسپولیس گفت: تراکتور که ملی‌پوشان پرسپولیس را جذب کرد نتیجه عکس می‌گیرد.
کد خبر : 922675

محمود کلهر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره اینکه ملی پوشان پرسپولیس از این تیم جدا شدند و در مقابل تراکتور، سپاهان و استقلال بهتر عمل کرده‌اند، اظهار کرد: مشکلاتی که پرسپولیس از فصل قبل داشت و وعده و وعید‌هایی که باشگاه به آنها عمل نکرد، تأثیر خود را بر تیم گذاشت و در فصل نقل و انتقالات شاهد آن هستیم پرسپولیس نفرات بزرگی را از دست داده است. اگر اوسمار ویرا حفظ می‌شد برای تیم بهتر بود، چون او گذشته را فراموش نکرده بود و با جان و دل برای قهرمانی تیم تلاش کرد. پس از قهرمانی به یاد یحیی گل‌محمدی بود و به کریم باقری احترام گذاشت، باشگاه نباید او را از دست می‌داد و پیش از قهرمانی تیم با این مربی تمدید می‌کرد، اما چنین کاری را انجام نداد.

ایوب العملود بازی‌های خوبی در پرسپولیس خواهد داشت

وی افزود: جدایی اوسمار در رفتن ملی‌پوشانی، چون بیرانوند، ترابی و اسماعیلی‌فر تأثیر داشت. مهم‌ترین بازیکنی که از تیم جدا شد بیرانوند است که انتخاب جانشین او کاری سخت است. حالا که گاریدو سرمربی شده، باید از تیم حمایت کرد. اگر دروازه‌بان خوبی برای تیم جذب شود دیگر مهره‌هایی که رفته‌اند نگران کننده نیست و تیم به اندازه کافی بازیکن دارد. بازیکنانی هستند که جایگزین مهره‌های جدا شده شوند و هنوز هم فرصت برای جذب بازیکن وجود دارد. ایوب العملود که در تیم ملی مراکش حضوری موفق داشته، در پرسپولیس هم می‌تواند بازی‌هایی بسیار خوبی ارائه کند.

پرسپولیس جانشین مطمئنی برای بیرانوند جذب کند

بازیکن سابق پرسپولیس خاطرنشان کرد: همیشه تیم‌هایی که دنبال بازیکنان بزرگ رفتند، نتیجه عکس گرفتند و تراکتور هم چنین شرایطی را تجربه خواهد کرد. استیل آذین بازیکنان بزرگی گرفت و به نتیجه نرسید، فصل قبل هم سپاهان و تراکتور و گل‌گهر موفقیت بزرگی نداشتند، اما شرایط استقلال و پرسپولیس متفاوت است و می‌توانند بهتر از این نتیجه بگیرند. به نظرم این فصل هم مدعی اصلی استقلال و پرسپولیس خواهند بود. فقط اینکه پرسپولیس بتواند جانشین مطمئنی برای بیرانوند جذب کند. اگر بتوانیم در آکادمی‌ها بازیکنان خوبی بسازیم، مانع از آن خواهد شد تا نرخ بازیکنان افزایش بیش از اندازه‌ای پیدا کند. وقتی در پست‌های مختلف بازیکن کم داریم، طبیعی است که بازیکنان آماده قیمت بالاتری پیدا می‌کنند.

اثر جابه‌جایی رضاییان و حردانی در طول فصل مشخص می شود

وی در مورد اینکه استقلال رامین رضاییان را از سپاهان جذب کرد و در مقابل صالح حردانی از آبی‌پوشان جدا و به زردپوشان اصفهان رفت، کدام تیم برنده این جابه‌جایی شد، تصریح کرد: مشخصاً جواد نکونام می‌خواهد تیمش را تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه کند. رضاییان بازیکنی است که در شرایط سخت گره‌گشای تیم می‌شود. نکونام که فصل پیش نتوانست قهرمانی داشته باشد، در این فصل به دنبال آن است که هر طور شده جام بگیرد. پرسپولیس با توجه به جدایی اسماعیلی‌فر، می‌توانست این بازیکن را جذب کند، اما اجازه داد تا رضاییان به استقلال برود و ایوب العملود را با هزینه‌ای بالاتر جذب کرد. در طول فصل مشخص می‌شود کدام تیم بهتر عمل کرده ولی قطعاً حردانی هم با توجه به حضورش در تیم ملی قطعاً بازیکن آینده‌داری است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته