دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«دعوت به مراسم قطع دست» در شهرزاد روی صحنه می‌رود

«دعوت به مراسم قطع دست» در  شهرزاد روی صحنه می‌رود
نمایش «دعوت به مراسم قطع دست» از چهارم مرداد در پردیس تئاتر شهرزاد به روی صحنه می‌رود.
کد خبر : 922646

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایش «دعوت به مراسم قطع دست» را به نویسندگی و کارگردانی ایلا تهرانی و تهیه‌کنندگی پویان اسفندیاری از ۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۱.۳۰ در سالن اصلی پردیس تئاتر شهرزاد به روی صحنه می‌برد.

علیرضا جلالی تبار، محمد نادری، ویدا جوان و محمد هادی عطایی از بازیگران این نمایش هستند.

در خلاصه این نمایش آمده است: دعوت به مراسم قطع دست؛ داستان مردی است که ۲۷ سال است به دنبال دست گم‌شده خود می‌گردد. یک زوج، ادعا می‌کنند که دست بریده شدهٔ او را در اختیار دارند و در تلاشند که دست گم شده را به صاحبش بفروشند و قرار این معامله در هتلی رخ میدهد که کارمندی عجیب و غریب دارد….

سایر عوامل این نمایش بدین شرح است: مشاور کارگردان: محمد نادری، مترجم: پریسا جوانفر، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: پانیا تمری، گروه کارگردانی: پریسا جوانفر و محمد علی معبر، طراح گریم: رسول نعمتی، طراح صحنه: مهران زاغری، طراح لباس: ساناز جلالی، طراح نور: مجید طرقی، عکاس: فریبا رشیدی، مدیر تولید: مهدی دولت آبادی، دستیاران گریم: زهرا بابایی و ایسا ذولفقاری، دستیاران صحنه: سامان عسگری، نیما بهجت و یحیی نام‌آور، دستیار لباس: نورا عامری، منشی صحنه: پانیا تمری، مدیر صحنه: محمد علی معبر، مشاور و سرپرست تبلیغات: گروه تبلیغات پارکینگ، مدیر تبلیغات مجازی: محمدرضا ایمانیان و الهام عبدالهی راد، ساخت تیزر: سهیل توران، روابط عمومی: افشین حیدری و مشاور رسانه: سمیرا افتخاری.

لازم به یادآوری است، پیش‌فروش اجرا‌های نمایش «دعوت به مراسم قطع دست»، از ۲۷ تیرماه در سایت تیوال آغاز شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته