دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت و گو با آنا

مالک باشگاه شمس آذر: هیچ صحبتی برای انتقال آزادمنش به استقلال نشده است/پیشنهاد سپاهان برای جذب گودرزی غیرمنطقی بود

مالک باشگاه شمس آذر: هیچ صحبتی برای انتقال آزادمنش به استقلال نشده است پیشنهاد سپاهان برای جذب گودرزی غیرمنطقی بود
مالک باشگاه شمس آذر قزوین گفت: هیچ صحبتی برای انتقال آزادمنش به استقلال صورت نگرفته است.
کد خبر : 922626

مهرزاد نجفیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره اینکه تصمیم باشگاه شمس آذر قزوین در فصل نقل و انتقالات تابستانی چیست، اظهار کرد: هدف ما از همان ابتدا حفظ شاکله اصلی تیم بود و می‌خواهیم ۴ تا ۵ بازیکن هم به تیم اضافه کنیم تا بتوانیم از عنوان فصل قبل دفاع کنیم. بالاخره ۳ امتیاز منفی که به تیم ما دادند اگر کسر نمی‌شد جایگاه شمس آذر پنجم بود و در رده هشتم قرار نمی‌گرفتیم.  

رئیس هیئت مدیره و مالک باشگاه شمس آذر افزود: علیرضا جعفرپور تنها بازیکنی است که، چون سرباز شده، با وجود آنکه با ما قرارداد دارد ولی به ملوان بندرانزلی می‌رود تا خدمت نظام وظیفه خود را به پایان برساند و بعد به شمس آذر برمی‌گردد. نظر مازیار زارع سرمربی تیم بر حفظ نیرو‌های تیم است با وجود آنکه تعدادی از آنها پیشنهاد‌های خوبی از تیم‌های مطرح لیگ برتر دارند. ۱۶ بازیکن داریم و با اضافه شدن ۵ بازیکنی که تیم به آنها نیاز دارد به خصوص در بخش دروازه‌بان، با قدرت شروع خواهیم کرد.  

وی درباره جذب بازیکن خارجی گفت: بعید می‌دانم چنین اتفاقی بیفتد. برنامه‌ای برای جذب بازیکن خارجی نداریم.  

نجفیان با اشاره به اینکه پیشنهاد سپاهان برای جذب حسین گودرزی غیرمنطقی بود، عنوان کرد: علی اصغر اعرابی را دوست داریم، اما قیمت او بالاتر از توان ما برای جذب یک بازیکن است. در باشگاه شمس آذر به روی اعرابی باز است، اما رقم قرارداد او در سپاهان بالاست و بودجه ما اجازه جذب وی را گرفته است. انتقال گودرزی به سپاهان منتفی شده، چون باید این بازیکن جوان، کم سن و سال و آینده‌دار را به علاوه ۷ میلیارد تومان می‌دادیم تا اعرابی را بگیریم. چنین مبادله بازیکنی منطقی و به سود شمس آذر نبود.

مالک باشگاه شمس آذر درباره اینکه خبر توافق با استقلال برای انتقال علی آزادمنش صحت دارد، گفت: چون باشگاه مدیرعامل ندارد تمام تغییر و تحولات درون تیم را من به عنوان رئیس هیئت مدیره امضا می‌کنم، حتی صحبتی برای چنین انتقالی هم نشده است. پیشنهاد از سوی تیم‌های مطرح لیگ برتری داریم ولی تصمیم ما حفظ شاکله تیم است. تیم را هم باید تقویت کنیم. انتظار هواداران شمس آذر را تأمین خواهیم کرد و از امروز هم در قزوین تمرینات را آغاز می‌کنیم.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته