دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حجت‌الاسلام محمدزمانی در حسینیه امام خمینی مطرح کرد؛

«عاشورا» یعنی تجلی اسم جمیل الهی + فیلم

«عاشورا» یعنی تجلی اسم جمیل الهی + فیلم
حجت‌الاسلام والمسلمین جواد محمدزمانی گفت: عاشورا هم با فطرت انسانها ارتباط برقرار می‌کند از این رو هر فردی در هر دینی می‌تواند با عاشورا ارتباط برقرار کند. عاشورا یعنی تجلی اسم جمیل الهی.
کد خبر : 922573

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در شام غریبان، شب حزن و ماتم آل الله، جمعی از مردم دلباخته حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و اهل‌بیت‌ آن حضرت در حسینیه امام خمینی(ره) گرد هم آمدند و در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی به عزاداری پرداختند.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین جواد محمدزمانی سخنرانی کرد و در ادامه مهدی سماواتی به ذکر مصیبت و قرائت دعای توسل پرداخت و آقای مهدی سلحشور نیز مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین جواد محمدزمانی در سخنانی ابراز داشت: عاشورا اسرار الهی است، فرق سر این است که هیچگاه گشوده نمیشود و تنها ابعادی از آن مشخص می‌شود این است که حضرت امیر(ع) فرمودند: آینده روزگار من را می‌بینید و اسرار من برای شما مشخص می‌شود.

وی ادامه داد: انسان باید مشتاق مرگ باشد، فرمود: گردنبند برای دختر جوان چطور بایسته و حتمی است، مرگ هم برای افرزندان آدم اینگونه است. مرگ پلی بیشتر نیست.عاشورا میگوید انسان باید پلی شود و از خود بگذرد. 

حجت الاسلام زمانی تصریح کرد: مومن حقیقی مرگ را انتقال می‌داند بنابراین مشتاق به مرگ است، عاشورا هم با فطرت انسانها ارتباط برقرار می‌کند از این رو هر فردی در هر دینی می‌تواند با عاشورا ارتباط برقرار کند. چرا که زبان مفاهمه سیدالشهدا زبان کسانی است مه محرم اسرار الهی هستند. عاشورا یعنی تجلی اسم جمیل الهی.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته