دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت و گو با آنا

مهدوی:رفتن رضاییان به استقلال طبیعی بود چون پرسپولیس او را نخواست/ باید از فصل قبل به فکر حفط بیرانوند می افتادند

مهدوی:رفتن رضاییان به استقلال طبیعی بود چون پرسپولیس او را نخواست  باید از فصل قبل به فکر حفط بیرانوند می افتادند
بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس گفت: رامین رضاییان توهینی به پرسپولیس نکرد، باشگاه محترمانه او را نخواست.
کد خبر : 922490

محمدرضا مهدوی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا در خصوص وضعیت نقل و انتقالات لیگ برتر و ارقام سنگینی که درباره قرارداد‌ها عنوان می شود اظهار کرد: این رقم‌ها برای ما عجیب است، اما واقعا در مملکت ما پولی نیست، اتفاقا من می گویم نوش جان بازیکنان باشد. من همه تیم‌ها را رصد می‌کنم تا آنها را کارشناسی و نقد کنم. در فوتبال حرفه‌ای چه در بخش دولتی چه در بخش خصوصی نمی‌توانید ارقام معامله را محدود کنید. نتیجه این محدودیت می‌شود دور زدن قوانین توسط تیم ها.

وی در رابطه با پیوستن رامین رضاییان به استقلال و احتمال بروز حواشی از طرف هواداران دو تیم گفت: اینکه فردی در پرسپولیس بازی کند و بعد به استقلال برود یا برعکس این رخ دهد نباید عجیب و غیر عادی باشد. باید برای هواداران فرهنگ سازی کنیم. این موضوع در فوتبال حرفه‌ای کاملا عادی است. بازیکن باید در سال‌های آخر فوتبال خود باز به فکر خودش باشد و این طبیعی است، ضمن آنکه پرسپولیس محترمانه گفته او را نمی‌خواهد. او هم قرار نیست که با این کار به پرسپولیس توهین کند. اگر فردا روزی قلعه نویی او را نخواهد و دیگر بازیکن ملی نباشد قیمت او پایین می‌آید.

بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس درمورد شرایط نقل و انتقالات پرسپولیس گفت:برای وضعیت فعلی نقل و انتقالات پرسپولیس باید از قبل فکری می‌شد و با بازیکنان قرارداد‌ها بسته می‌شد تا الان این اتفاقات رخ ندهد. یک نمونه علی رضا بیرانوند که بهترین دروازه بان آسیا است.. او نهایتا پنج سال دیگر بتواند بازی کند، باید مبلغ او را تامین می‌کردند.او نیز قطعا هزینه‌هایی دارد.  به هر حال فوتبال ما نیز قوانین بازنشستگی ندارد و بازیکن باید به فکر آینده اش باشد.

مهدوی تصریح کرد: قبل از این اتفاقات و جدایی بازیکنان باید قرارداد‌ها بسته می‌شد. هوادار از خدایش است که بازیکنانی مانند دانیال اسماعیلی فرد، مهدی ترابی و علی رضا بیرانوند تمدید کند. در فوتبال حرفه‌ای هر کسی قیمت خود را دارد یکی بیشتر و دیگری کمتر.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته