دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 تير 1403 - 22:18

سید حسن نصرالله: نباید اجازه داد کسی در لبنان فتنه به پا کند

سید حسن نصرالله: نباید اجازه داد کسی در لبنان فتنه به پا کند
دبیرکل حزب الله لبنان دوشنبه شب گفت: امروز جنبش امل و حزب الله در کفرکلا و در مراسم تشییع شهدا، یکی هستند و نباید به هیچ کس اجازه داد که فتنه انگیزی کند.
کد خبر : 922486

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله شامگاه امروز دوشنبه در شب تاسوعای حسینی سخنرانی کرد و نسبت به هرگونه فتنه‌افروزی در لبنان هشدار داد.

به گزارش پایگاه خبری العهد لبنان، سید حسن نصرالله به مناسبت شب تاسوعای حسینی در ابتدا با اشاره به مسائل داخلی لبنان و تمجید از رشادت‌های رزمنده شهید مجاهد «سمیر قبانی» در جلوگیری از فتنه‌انگیزی گروه‌های معارض تاکید کرد که شهید قبانی «شهید ضد فتنه و یکپارچگی و وحدت بود.»

دبیرکل حزب الله تاکید کرد که برخی در جریان شهادت سمیر قبانی به دنبال فتنه انگیزی همزمان با شرایط داخلی و منطقه‌ای و نبرد طوفان الاقصی بودند که با هماهنگی میان برادرانمان در جنبش امل پرونده عامل ترور این شهید بزرگوار هم اکنون از سوی یگان اطلاعات ارتش در دست پیگیری است.

نصرالله با اشاره به اینکه شهروندان لبنانی روز چهارشنبه آتی در لبنان مراسم عاشورای حسینی را باشکوه برگزار خواهند کرد، افزود: برادرانمان را برای راهپیمایی در دهستان‌های جنوب لبنان با توجه به شرایط امنیتی آزاد گذاشتیم.

امروز جنبش امل و حزب الله در "کفرکلا" و در مراسم تشییع شهدا، یکی هستند و نباید به هیچکس اجازه داد که فتنه انگیزی کند.

وی افزود: تمام کسانی را نفرین کنید که به دنبال فتنه انگیزی در این دوره هستند و ما با چالش‌های داخلی و منطقه‌ای روبه رو هستیم.

نصرالله تاکید کرد که برخی رسانه‌ها و روزنامه‌نگاران داخلی در راستای خدمت به اهداف «اسرائیل» و آمریکا در منطقه تلاش می‌کنند و در این راستا رقابت بین آنان وجود دارد.

دبیرکل حزب الله افزود: نتانیاهو توجهی به آنچه در غزه می‌گذرد از جمله به کشتار کودکان و زنان و غیرنظامیان در آنجا ندارد و همه دغدغه وی، بقا در قدرت است.

وی در ادامه اظهار کرد که برخی رسانه‌ها و روزنامه‌نگاران داخلی در راستای خدمت به اهداف «اسرائیل» و آمریکا در منطقه تلاش می‌کنند و در این راستا رقابت بین آنان وجود دارد.

رهبر حزب الله لبنان در بخش دیگری از سخنان خود به اوضاع غزه و فلسطین اشغالی اشاره کرد و افزود: نتانیاهو توجهی به آنچه در غزه می‌گذرد؛ از جمله به کشتار کودکان و زنان و غیرنظامیان در آنجا توجهی ندارد و همه دغدغه وی، بقا در قدرت است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته