دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 تير 1403 - 11:28

اهدای مدال طلای بازیکن فوتسال به موکب شهید میرزا کوچک‌خان دانشگاه آزاد گیلان

اهدای مدال طلای بازیکن فوتسال به موکب شهید میرزا کوچک‌خان دانشگاه آزاد گیلان
زائر قزوینی کربلای معلی مدال طلای خود را به موکب شهید میرزا کوچک دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان اهدا کرد.
کد خبر : 922440

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مدال طلای بازیکن فوتسال قزوینی به موکب شهید میرزا کوچک‌خان دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان اهدا شد.

زهرا محمدی متولد ۱۳۶۶ شهرستان قزوین و تحصیل‌کرده رشته تربیت‌بدنی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی تربیت‌بدنی و کارشناسی‌ارشد آسیب‌شناسی ورزشی و مربی و داور فوتسال استان قزوین و مربی و داور آسیا ویژن و سرپرست تیم هندبال دختران کشور بوده که مدال طلای خود را به موکب دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت اهداء کرد.

محمدی در گفت‌و‌گو خبرگزاری علم و فناوری آنا با بیان این مطلب گفت: سال گذشته ضمن مشرف شدن به کربلای معلی و با داشتن حالی نامساعد وارد این موکب شدم که با روی خوش و بسیر صمیمی خادمان این موکب مواجه شدم.

وی متذکر شد: بالغ بر دو ساعتی که در این موکب در حال استراحت بودم، چیز‌هایی نظر من رو به خود جلب کرد که در دیگر موکب‌ها ندیده بودم. وقتی وارد فضای نیمه‌ساز این موکب در کربلا شدم حال خوشی پیدا کردم و انگار کسی من را به طرف این موکب هدایت می‌کرد و در داخل موکب فضای بسیار صمیمی و سنگینی حاکم بود که انگار می‌پنداشتی صاحب موکب نظاره‌گر شماست و این نگاه نادیده صاحب موکب بود که کنار رفتار بسیار خاکی و صمیمی خادمانش حال من را خوب کرد و توانستم به راهم ادامه دهم.

قهرمان مسابقات فوتسال افزود: زیبایی‌ها و برنامه‌هایی منظم را در این موکب مشاهده کردم که در دیگر موکب‌های مسیر خود آن را حس نکرده بودم و ارزش‌گذاری که در این موکب خادمان امام حسین(ع) به زائران می‌کردند برایم قابل مقایسه با هیچ‌یک از موکب‌های مسیر پیاده‌روی من نبود.

محمدی، در حالی که چشمانی پر از اشک مجالش رو بریده بود، تأکید کرد: نیرویی موجب شد که من از قزوین و با پیمودن بالغ بر ۲۰۰ کیلومتر در شهر رشت و دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت حاضر شوم و مدال طلای دوازدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی وزارت علوم تحقیقات و فناوری که در سال ۱۳۹۳ به گردنم آویزان شد را به موکب شهید میرزا کوچک هدیه دهم، چراکه افتخار می‌کنم رهبرم حضرت آقا است که توانست در پیچ‌های خیلی خطرناک تاریخی، کشور را هدایت کند و آرزوی من این است بتوانم خادمی کوچک از خادمان اهل بیت (ع) باشم.

این مدال‌آور کشورمان با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی، مدال پرافتخار خود را به موکب شهید میرزا کوچک دانشگاه آزاد اسلامی گیلان اهدا کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته