دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 تير 1403 - 13:31

بانک کشاورزی و دانشگاه علوم پزشکی ایران، تفاهم نامه همکاری امضا کردند

بانک کشاورزی و دانشگاه علوم پزشکی ایران، تفاهم نامه همکاری امضا کردند
با انعقاد تفاهم نامه همکاری بین بانک کشاورزی و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی ایران، کارکنان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور و واحد‌های تابعه از خدمات جامع بانک کشاورزی بهره‌مند خواهند شد.
کد خبر : 922335

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، در جلسه امضای این تفاهم نامه که روز شنبه 23 تیرماه در محل دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد، وهب متقی نیا سرپرست و رئیس هیات مدیره بانک کشاورزی با تاکید بر جایگاه مهم دانشگاه علوم پزشکی در تامین، حفظ و حراست از سلامت و امنیت بهداشتی و درمانی کشور، انعقاد این تفاهم نامه را در جهت ارتقای نظام سلامت کشور دانست و اظهار داشت: توسعه تعاملات و ارائه خدمات به کارکنان دانشگاه علوم پزشکی، مرتبط با مسئولیت اجتماعی و رسالت بانک کشاورزی برای ارتقای کیفیت زندگی، بهداشت و سلامت جامعه، توسعه پایدار و تامین امنیت و معیشت هم وطنان است.

وی افزود: در مسیر توسعه تعامل بانک کشاورزی با دانشگاه های دولتی، گسترش همکاری ها و حرکت در مسیر رو به رشد با تکیه بر ظرفیت های جدید بانکداری الکترونیک در دستور کار قرار دارد.

متقی نیا تصریح کرد: خوشبختانه میزان رضایت دانشگاه ها از تعامل با بانک کشاورزی در بین شبکه بانکی بسیار مطلوب بوده است و در تلاشیم با طراحی مدل های اختصاصی، حضور جدی تری در عرصه تأمین مالی به ویژه در حوزه دانشگاه ها و موسسات دانش بنیان داشته باشیم.

بر اساس این گزارش، دکتر عبدالرضا پازوکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی ایران نیز در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از همکاری با بانک کشاورزی و تاکید بر اهمیت حمایت بانک از دانشگاه علوم پزشکی، اظهار امیدواری کرد این همکاری منشا خیر و موجب ارتقای علم و پیشرفت کشور باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته