دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 تير 1403 - 13:23

قیمت پایه‌های فلزی میز چقدر است؟

قیمت پایه‌های فلزی میز چقدر است؟
این که قیمت پایه‌های فلزی میز چقدر است؟ به عوامل و شرایط مختلفی همچون نوع فلز، فرم و طراحی خلاقانه فلز بستگی دارد. در واقع قیمت نهایی را می‌توان با دریافت مشاوره رایگان یا ارتباط با کارشناسان شرکت دریافت کرد.
کد خبر : 922330

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، این که قیمت پایه‎های فلزی میز چقدر است؟ به عوامل و شرایط مختلفی همچون نوع فلز، فرم و طراحی خلاقانه فلز بستگی دارد. در واقع قیمت نهایی را می‌توان با دریافت مشاوره رایگان یا ارتباط با کارشناسان شرکت دریافت کرد.  پایه‌ فلزی میز به دلیل ظاهری زیبا و ساده‌ای که دارد، می‌تواند برای انواع دکوراسیون‌های داخلی مورد استفاده قرار گیرد. با این حال برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت پایه‌های فلزی میز با ما تا انتها همراه باشید. 

ارتقای دکوراسیون منزل با پایه های فلزی میز

پایه‌های میز فلزی به دلیل اینکه از آلومینیوم، استیل و متریال‌های دیگر ساخته می‌شوند از استحکام بالایی برخوردار هستند.  انتخاب پایه میز فلزی مناسب به اندازه انتخاب خودِ میز بسیار مهم است. در میان بی‌شمار انتخاب‌های موجود، پایه‌های میز فلزی به عنوان یک انتخاب محبوب ظاهر شده‌اند و دلیل خوبی هم دارد. پایه‌های میز فلزی به طرز باورنکردنی به سبک کلی داخلی کمک می‌کنند اما اغلب نادیده گرفته می‌شوند.  پایه میز فلزی حداکثر پشتیبانی را برای انواع رومیزی‌ها، حتی رویه‌های میز بزرگ و سنگین فراهم می‌کند و به تعادل میز کمک می‌کند و از لرزش یا واژگونی در هنگام ضربه شدید جلوگیری می‌کند.

طبق گفته https://www.homedepot.com/b/Furniture-Furniture-Accessories-Replacement-Parts-Furniture-Parts/Furniture-Leg/Metal/N-5yc1vZcishZ1z0p391Z1z0vb5j امروزه فلز یک ماده محبوب است؛ زیرا برای سال‌های طولانی ساخته شده است. برخلاف چوب، در برابر تاب خوردگی، ترک خوردن و سایش و پارگی روزمره مقاوم است.

پایه‌های میز بر روی تکیه گاه در مرکز میز تمرکز می‌کنند؛ بنابراین معمولاً فقط از 1 تا 2 قطعه تشکیل شده‌اند و فضای کمتری را نسبت به پایه‌های میز 4 پایه اشغال می‌کنند. از طرف دیگر فضای پای بیشتری خواهید داشت و می‌توانید صندلی‌های بیشتری را در اطراف میز اضافه کنید. تنوع طرح‌هایی که پایه میز فلزی دارند، هماهنگی خوبی با بسیاری از سبک‌های داخلی مختلف، از کلاسیک تا مدرن را آسان می‌کنند.

تولیدکنندگان مبلمان و پایه میز فلزی در ایران


alt=نمونه پایه میزفلزی زددیزاین

تعداد تولید کنندگان مبلمان و پایه‌های فلزی میز بسیار هستند، اما پیدا کردن شرکتی که متناسب با نیازهای شما باشد، کار چندان آسانی نیست؛ به همین خاطر ما چندین تولید کننده برتر را در این بخش معرفی خواهیم کرد تا با توجه به نیاز و اطلاعاتی که کسب می‌کنید، برای انتخاب نهایی اقدام کنید. 

زد دیزاین بهترین تولید کننده پایه میز فلزی

شرکت زد دیزاین در سال 1397 آغاز به کار کرد. این شرکت به دلیل شرایط و مزایایی که در اختیار متقاضیان و خریداران قرار می‌دهد، توانسته است تولیدات خود را از سطح کشور فراتر ببرد و صادرات به دیگر کشورها نیز داشته باشد. این شرکت با تمرکز بر رضایت مشتری، ارائه خدمات پس از فروش و امکان سفارشی‌سازی محصولات، موفق به صادرات محصولات به بازارهای بین‌المللی شده است. شرکت زد دیزاین کالاها و لوازم جانبی فلزی خود را با توجه به نظرات طراحان داخلی ایجاد و عرضه می‌کند تا تعداد متقاضیانی که به دنبال کالاهایی با سبک‌ها متنوع هستند، افزایش پیدا کند. برای شناخت بهتر تولیدکنندگان پایه میز فلزی می توانید سری به وب سایت اتحادیه صادرکنندگان مبلمان ایران باید به نشانی  https://furniran.com/?lang=en بزنید. 

از همان ابتدا هدف اصلی زد دیزاین حفظ کیفیت بالا و نوآوری مستمر برای جلب رضایت مشتریان و تبدیل شدن به نامی معتبر بوده است؛ به همین خاطر است که در مدت زمان کوتاهی به نامی آشنا در سراسر دنیا تبدیل شده است. که طراحان داخلی وب سایت Houzz به نشانی https://www.houzz.com/ نیز بارها به این مورد اشاره داشته اند مراجعه کرد. محصولا زد دیزاین بین 5 الی 6 سال گارانتی دارند.؛ بنابراین در صورت وجود هر گونه مشکل به راحتی می‌توانید از خدمات گارانتی یا خدمات پس از فروش استفاده کنید.  درباره مدت زمان ارسال محصولات باید گفت که حدود 15 روز کاری زمان می‌برد. 

 از دلایلی که می‌توانید شرکت زد دیزاین را برای خرید، انتخاب کنید، عبارت است از:

  • کیفیت بالا
  • طراحی خاص و منحصر بفرد
  • تنوع بالا
  • گواهینامه و استانداردها
  • گارانتی و خدمات پس از فروش
  • تجربه مشتریان قبلی
  • قیمت معقولانه
  • مشاوره تخصصی و رایگان و خدمات حمل و نصب مناسب 

مبلمان اداری کارن

قیمت پایه‌های فلزی میز چقدر است؟ در پاسخ به این سوال حتی باید به برندی که از آن خریداری می‌کنید نیز توجه داشته باشید. ممکن است هر برند یک قیمت متفاوتی را برای پایه‌های میز فلزی خود در نظر گرفته باشد. از دیگر تولید کنندگان معتبر در زمینه تولید مبلمان و پایه‌های میز فلزی می‌توان به شرکت کارن نیز اشاره کرد. 

این شرکت یک مرجع آنلاین برای خرید و فروش مبلمان اداری در نظر گرفته می‌شود. علاقه مندان به مبلمان اداری که فرصت خرید حضوری را ندارند می‌توانند از این وب سایت به صورت آنلاین خریدهای خود را انجام دهند. از دیگر وب سایت‌های مطرح در زمینه خرید آنلاین می‌توان به وب سایت Wayfair به نشانی https://www.wayfair.com/ اشاره کرد که بارها محصولات تولیدی زددیزاین را باکیفیت خوانده است.

گروه تولیدی مبلمان اداری نوین چوب

گروه مبلمان اداری نوین چوب در خوزستان واقع شده است اما در دیگر شهرهای ایران نیز شعبه دارند و صاحبان خانه و متقاضیانی که تمایل به خرید محصولات چوبی دارند، می‌توانند به شعبات مبلمان اداری نوین چوب مراجعه کنند. این شرکت به دیگر کشورهای دنیا مثل کویت، ترکمنستان و افغانستان صادرات دارند و توانسته‌اند رضایت بیاری از دیگر کشورها را به دست آورند. با مشاهده وب سایت به راحتی می‌توانید با محصولات این شرکت آشنایی پیدا کنید. 

گروه تولیدی مبلمان اداری سنجد چوب

از دیگر شرکت‌های برتر و معتبر در زمینه تولید پایه‌های فلزی میز و مبلمان اداری می‌توان به شرکت سنجد چوب اشاره کرد. این شرکت با متریال‌های مختلف به تولید انواع میزهای فلزی با پایه‌های فلزی میز می‌پردازد. معمولا متخصصان دکوراسیون‌های داخلی به این مورد اشاره می‌کنند که در کنار پایه‌های فلزی میز باید به لوازم جانبی فلزی همچون صندلی‌های فلزی و قفسه‌های فلزی اشاره کرد.

سخن نهایی

قیمت پایه‌های فلزی میز چقدر است؟ با این سوال محتوا را آغاز کردیم. در ادامه بیان کردیم که قمیت پایه‌های فلزی میز به برند، نوع جنس فلز، طراحی به کار رفته در فلز و … وابسته است. با وجود گروه‎های تولیدی مختلف همچون زد دیزاین به راحتی می‌توانید بهترین خرید ممکن را برای خانه یا محیط کار خود داشته باشید. 

انتهای پیام/

برچسب ها: میزگرد فلز طراحی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته