دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 تير 1403 - 13:08

لیست قیمت انواع چمن مصنوعی، آپدیت ۱۴۰۳

لیست قیمت انواع چمن مصنوعی، آپدیت ۱۴۰۳
چمن مصنوعی یک جایگزین مدرن برای چمن طبیعی می‌باشد که در سال‌های اخیر محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است و همانطور که می‌دانید در بخش‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
کد خبر : 922322

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، چمن مصنوعی یک جایگزین مدرن برای چمن طبیعی می باشد که در سال های اخیر محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است و همانطور که می دانید در بخش های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول علاوه بر کاربرد عمومی مانند استفاده در باشگاه های ورزشی، ادارات، زمین های بازی و … در منازل نیز برای دیزاین بالکن و تراس و حتی بخشی از اتاق خواب مورد استفاده قرار می گیرد. چمن مصنوعی مزایای متعددی دارد که آن را به یک انتخاب ایده آل برای محوطه سازی و دکوراسیون داخلی تبدیل کرده است. 

تنوع برند و کیفیت در این محصول شما را در خرید آن کمی سردرگم خواهد کرد. در این مقاله می خواهیم به بررسی عوامل موثر بر قیمت چمن مصنوعی بپردازیم و یک لیست کامل از آپدیت 1403 در اختیار شما قرار دهیم. پس از مطالعه این مقاله می توانید با توجه به بودجه خود مناسب ترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

خرید انواع چمن مصنوعی

چمن مصنوعی در انواع مختلفی موجود است که هر کدام برای کاربردهای خاصی مناسب هستند. تنوع این محصولات به قدری زیاد است که انتخاب نوع مناسب می‌تواند گیج‌کننده باشد. پیش از خرید چمن مصنوعی می بایست در ابتدا مشخص کنید که این چمن قرار است کجا مورد استفاده قرار گیرد. بنابراین در ادامه مطالب درج شده را مطالعه کنید تا اطلاعات کامل تری داشته باشید.

خرید چمن مصنوعی برای بالکن

استفاده از چمن مصنوعی در بالکن، راهی عالی برای افزودن زیبایی و طراوت به این فضای کوچک است. هنگام انتخاب چمن مصنوعی برای بالکن، باید به چند نکته توجه کنید:

  • ارتفاع پرز: ارتفاع پرز چمن مصنوعی از ۸ تا ۵۰ میلی‌متر متغیر است. برای بالکن، چمن مصنوعی با ارتفاع پرز ۱۵ تا ۳۰ میلی‌متر ایده‌آل است. این ارتفاع پرز، هم ظاهر طبیعی دارد و هم به اندازه کافی ضخیم است که بتواند ترافیک متوسط را تحمل کند.
  • تراکم: تراکم چمن مصنوعی به تعداد الیاف در هر متر مربع اشاره دارد. تراکم چمن مصنوعی هر چه بیشتر باشد، چمن ضخیم‌تر و بادوام‌تر خواهد بود. برای بالکن، چمن مصنوعی با تراکم حداقل ۲۰۰۰۰ توفت در هر متر مربع توصیه می‌شود.
  • نوع الیاف: چمن مصنوعی از الیاف مختلفی مانند نایلون، پلی پروپیلن و پلی‌اتیلن ساخته می شود. نایلون بادوام‌ترین نوع الیاف است، اما پلی پروپیلن و پلی اتیلن ارزان‌تر هستند.
  • رنگ: چمن مصنوعی در رنگ‌های مختلفی از جمله سبز، آبی و قهوه‌ای موجود است. رنگی را انتخاب کنید که با دکوراسیون بالکن شما مطابقت داشته باشد.

خرید چمن مصنوعی برای محیط اداری

از دیگر موارد استفاده چمن مصنوعی در محیط های اداری می باشد. این محصول به عنوان کفپوش نیز می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. چمن مصنوعی برندهای متنوعی دارد که یکی از بهترین برندها مربوط به ظریف مصور است که می توانید آن را با مناسب ترین قیمت از مجموعه آیریس موکت خریداری کنید.

خرید چمن مصنوعی متری با قیمت مناسب

چه در حال محوطه‌سازی حیاط خلوت خود باشید و چه به دنبال پوششی برای بالکن یا تراس خود باشید، چمن مصنوعی متری می‌تواند انتخابی ایده‌آل باشد. با این حال، با تنوع گسترده‌ای از چمن‌های مصنوعی موجود در بازار، انتخاب نوع مناسب برای نیازهای شما می‌تواند دلهره‌آور باشد.

کاربرد چمن مصنوعی متری بسیار متنوع است و در مکان های مختلفی می توان از آن استفاده کرد. برخی از رایج ترین کاربردهای آن شامل حیاط و باغچه، روف گاردن، زمین بازی، بالکن و تراس، مغازه و نمایشگاه و مدارس و ادارات است.

images_1720865860_66925444a2f94.jpg

مهم ترین نکات قبل از خرید چمن مصنوعی

اگر به‌دنبال خریدی با کیفیت و رضایت‌ بخش هستید، باید قبل از خرید به نکاتی توجه کنید. خرید بدون اطلاعات اولیه می تواند برای شما ضرر مالی داشته باشد بنابراین پیشنهاد می کنیم در ابتدا نکات پیش از خرید را مطالعه کنید و سپس خرید خود را ثبت کنید. برخی از مهم‌ترین نکات که باید قبل از خرید چمن مصنوعی در نظر بگیرید، شامل:

  • کاربری چمن: اولین قدم، تعیین کاربری چمن مصنوعی است. چمن‌های مصنوعی برای مصارف مختلفی از جمله حیاط منزل، تراس، روف گاردن، زمین‌های ورزشی و محوطه‌سازی تولید می‌شوند. هر کدام از این نوع چمن‌ها دارای ویژگی‌ها و قیمت مخصوص به خود هستند.
  • نوع الیاف: چمن‌های مصنوعی از الیاف مختلفی مانند پلی اتیلن، پلی پروپیلن و نایلون ساخته می‌شوند. هر کدام از این الیاف مزایا و معایب خاص خود را دارند. برای مثال، چمن‌های مصنوعی با الیاف پلی اتیلن، نرم‌تر و انعطاف‌پذیرتر هستند، اما قیمت بالاتری نیز دارند.
  • تراکم الیاف: تراکم الیاف به تعداد الیاف موجود در هر واحد چمن مصنوعی اشاره دارد. چمن‌های مصنوعی با تراکم الیاف بیشتر، ضخیم‌تر و پرپشت‌تر به نظر می‌رسند و از مقاومت و دوام بالاتری برخوردار هستند.
  • ضخامت: ضخامت چمن مصنوعی به ارتفاع الیاف آن اشاره دارد. چمن‌های مصنوعی ضخیم‌تر، برای مکان‌هایی که تردد بیشتری دارند، مانند زمین‌های ورزشی، مناسب‌تر هستند.
  • برند: برندهای مختلفی در زمینه تولید چمن مصنوعی در بازار ایران فعال هستند. انتخاب برند معتبر و شناخته‌شده، تضمین‌کننده کیفیت و طول عمر محصول است.

قیمت آپدیت شده چمن مصنوعی در سال ۱۴۰۳

در حال حاضر، بسیاری از فروشگاه‌های چمن مصنوعی تخفیف‌های ویژه‌ای را برای محصولات خود ارائه می‌دهند. شما می‌توانید با مقایسه قیمت‌ها از فروشگاه‌های مختلف، بهترین قیمت را برای چمن مصنوعی مورد نظر خود پیدا کنید. شما می توانید قیمت آپدیت شده و جدید چمن مصنوعی را در این لینک مشاهده کنید و سپس سفارش خود را ثبت کنید. آیریس موکت همراه شما می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته