دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برگزاری کمپ استارتاپی در بخش سلامت با حضور گروه پیشتازطب

برگزاری کمپ استارتاپی در بخش سلامت با حضور گروه پیشتازطب
نهمین کمپ استارتاپی دیجی‌نکست با همکاری گروه پیشتاز طب در بخش سلامت برگزار می‌شود.
کد خبر : 922239

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، نهمین کمپ استارتاپی دیجی‌نکست با همکاری گروه پیشتازطب در بخش سلامت، برگزار می‌شود.

این کمپ برنامه‌ای هشت هفته‌ای است که با ارائه نیاز‌ها و مسائل کسب‌و‌کاری به نخبگان و تیم‌های استارتاپی، و همچنین تخصیص منتور‌های کارآزموده و زیرساخت‌های فنی، به دنبال توسعه راه‌حل‌های خلاقانه، دانش‌بنیان و کسب‌و‌کار‌های مقیاس‌پذیر است.

کیوان محیط‌مافی مدیرعامل دیجی‌نکست در تشریح رویکرد حاکم بر این رویداد در زمینه سلامت می‌گوید: بر اساس تجربیات هشت دوره قبلی این رویداد، تصمیم بر این شد که برای نهمین دوره، دسته‌بندی تخصصی داشته باشیم و حوزه سلامت یکی از موضوعات با اولویت بالا بود. در همین راستا با حضور گروه دیجی‌کالا و همکاری گروه پیشتازطب قصد داریم به شکل‌گیری تیم‌های این حوزه کمک کنیم.

آرش‌برجی‌خانی مدیر توسعه کسب‌و‌کار دیجیتال گروه پیشتازطب، با تاکید بر رویکرد ویژه این مجموعه در قبال کسب‌و‌کار‌های دیجیتال حوزه سلامت، عنوان می‌کند: در طول این کمپ استارتاپی تلاش می‌کنیم با روش ارائه معکوس، معرفی فرصت‌های کسب‌و‌کار دیجیتال و همین‌طور منتورشیپ در کنار کسب‌وکار‌ها باشیم. همچنین امکان سرمایه‌گذاری برای تیم‌های مستعد نیز وجود دارد.

او با اشاره به اینکه تلاش گروه، شناسایی افکار و کسب‌وکار‌های مستعد در بستر این کمپ است عنوان می‌کند: تجربه و شناخت عمیق نسبت به حوزه سلامت، تسهیل مجوزگیری زیرساخت تولید و ورود به بازار سلامت و مجموعه‌ای متخصصان در حوزه منتورشیپ، مزایایی است که گروه پیشتازطب در اختیار گروه‌های مستعد خواهد گذاشت.

گروه پیشتازطب فعال در زمینه تشخیص و سلامت پیشگیری‌محور، یکی از ماموریت‌های خود را ایفای نقش به عنوان بازیگر اثرگذار در سلامت جامعه می‌داند.

کمپ استارتاپی دیجی‌نکست از ۶ مرداد تا ۱۱ مهر ماه در کارخانه نوآوری آزادی برگزار می‌شود. علاقمندان تا پایان تیر ماه مهلت دارند از طریق سایت https://diginext.ai/ در این رویداد ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: استارت آپ
ارسال نظر
هلدینگ شایسته