دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 تير 1403 - 08:47
در گفت وگو با آنا؛

بیات: بهتر بود بین یزدانی و قاسم پور مسابقه ای برگزار می شد/ در نبود روس باید قهرمان شویم

بیات: بهتر بود بین یزدانی و قاسم پور مسابقه ای برگزار  می شد  در نبود روس باید قهرمان شویم
سرپرست پیشین تیم ملی کشتی آزاد گفت: کشتی روس مانند کشتی ما خوب است و حالا که در المپیک حضور ندارند  بچه ها باید بیشترین تلاششان را کنند تا مفت نبازند و عنوان قهرمانی را به راحتی از دست ندهند.
کد خبر : 922138

علی بیات در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا در آستانه المپیک پاریس در مورد شرایط تیم ملی کشتی آزاد و اوزان آن گفت: تیم خوبی داریم اما کار سختی در المپیک داریم چراکه همه آماده می آیند. می توانیم 3 تا 4 مدال کسب کنیم. کشتی های رحمان عموزاد را مشاهده کردم و به نظرم کشتی گیر توانایی است و رو به جلو کشتی  میگیرد اما کمی فراز و نشیب دارد. ان شاالله کادر فنی ضعف هایش را رفع کرده باشد. یونس امامی که در وزن 74 کیلوگرم کشتی می گیرد، جوان بسیار زحمت کش و با اخلاقی است. در آن زمان که در کادر فنی تیم ملی بودم بسیار روی او حساب باز می کردم. از ته دل می خواهم که قهرمان شود. یونس استحقاق قهرمانی را دارد.

نبود تیلور قهرمانی یزدانی را قطعی نمی کند

وی افزود: در وزن 86 کیلوگرم که حسن یزدانی است باید بگویم با اینکه دیگر تیلور نیست اما همچنان نمی توان صد در صد گفت که قهرمان می شود. آمریکا همیشه خطرناک ظاهر می شود. فرد دیگری که در وزن 86 کیلوگرم می توانست کشتی بگیرد، کامران قاسم پور بود. بهتر بود که مسابقه ای بین قاسم پور و یزدانی برگزار می کردند. درهرحال تصمیم کادرفنی و مسئولین مربوط بوده و قاسم پور باید برای دوره بعد تلاش کند. امیرحسین زارع نیز از دیگر کشتی گیران خوب است که حریفی ندارد. او در رنکینگ المپیک در وزن خود اول است. او دیگر جاافتاده و می داند که باید چگونه کشتی بگیرد. یکی از مدال های قطعی ما برای زارع است. امیرعلی آذرپیرا در وزن 97 کیلوگرم نیز کشتی گیر خوبی است اما حریف خوبی نیز در المپیک دارد. حمد تاج الدینوف کشتی گیر بسیار خوبی است و آذرپیرا باید بدون اشتباه کشتی بگیرد.

در نبود روس باید قهرمان شویم

بیات در خصوص انصراف کشتی گیران روسی گفت: در نبود ورزشکاران روس باید اول شویم و من به این موضوع خیلی امیدوار هستم. کشتی روس مانند کشتی ما خوب است و حالا که در المپیک حضور ندارند  بچه ها باید بیشترین تلاششان را بکنند تا مفت نبازند و عنوان قهرمانی را به راحتی از دست ندهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته