دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 خرداد 1395 - 17:44
درگفت‌وگو با آنا

شهریاری : محل برگزاری بازیهای خانگی تراکتور هنوز مشخص نیست /تراکتورسازی فعلا ورزشگاه ندارد!!!

با بازسازی استادیوم یادگار امام تبریز که تا اواسط شهرریور ماه کار باز سازی آن به طول خواهد انجامید کار تیم پرهوادار تراکتورسازی برای معرفی استادیوم خانگی مشکل به نظر می رسد.
کد خبر : 92210

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا ؛ ورزشگاه یادگار امام تبریز که با گنجایش نزدیک به 75 هزار نفر اصلی ترین استادیوم خانگی تراکتوری‌ها می‌باشد کار بازسازی آن تا هفته 8 لیگ برتر به طول خواهد انجامید و این در حالی است که پیش از این تیم ماشین سازی با معرفی استادیوم باغشمال به عنوان استادیوم خانگی خود و گسترشی‌ها با معرفی استادیوم بنیان دیزل مشکلی بابت برگزاری بازی‌هایشان در فصل آتی را نخواهند داشت. با این وجود این در حالی است که باشگاه پرهوادار تراکتور هنوز برای معرفی استادیوم با مشکلاتی روبرو است.


طبق اعلام هیات فوتبال و پیشنهاد این نهاد تراکتورسازی می‌تواند بازی‌های خانگی خود را در استادیوم خانگی برگزار کند که شرایط بدی هم از نظر چمن ندارد اما ایرادی که این استادیوم کوچک دو هزار نفری دارد این است که این استادیوم در دل کارخانه بزرگ تراکتورسازی قراردارد و ظرفیت بسیار کمی هم از نظر سکو دارد که به هبچ وجه پاسخگوی خیل دوستداران این تیم نخواهد بود.


در این رابطه کاظم شهریاری مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی به خبرنگار آنا در تبریز گفت : «واقعیت این است که هنوز چیزی مشخص نشده است، افراد زیادی در تعیین محل بازی های تراکتورسازی دخیل هستند، از هیئت فوتبال گرفته تا شورای تامین و باشگاه تراکتورسازی و هنوز محلی برای برگزاری بازیهای خانگی مشخص نیست و در صورت اعلام خبر آن از طریق سایت رسمی به همگان اعلام خواهد شد در حال حاضر تیم تراکتورسازی ورزشگاه ندارد..»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته