دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اعتراض فولاد خوزستان به تصمیم جدید سازمان لیگ

اعتراض فولاد خوزستان به تصمیم جدید سازمان لیگ
باشگاه فولاد خوزستان نسبت به دستورالعمل سازمان لیگ در مورد بازیکنان خارجی اعتراض کرد.
کد خبر : 922046

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در روز معارفه یحیی گل محمدی اعلام کرد؛ ما تنها تیم ایران هستیم که ۷ بازیکن خارجی دارد. اما یک اشتباهی صورت گرفته به جای اینکه ما ۶ بازیکن خارجی داشته باشیم ۷ بازیکن خارجی داریم. در قوانین فدراسیون آمده که اگر بازیکن خارجی کمتر از ۶۰ درصد دقایق مسابقات بازیکن استفاده شود، حق‌تان را از دست خواهید داد. به ما نامه دادند که تنها می‌توانید از یک بازیکن خارجی استفاده کنید. به این دلیل از بازیکنان خارجی خود به اندازه کافی استفاده نکردید. آنها دقایق حضور این بازیکنان در زمین را جمع کردند و می‌گویند حالا می‌توانید فقط از یک بازیکن خارجی استفاده کنید.

سازمان لیگ به باشگاه ها اعلام کرده اگر از بازیکنان خارجی خود کمتر از 60 دقیقه در مسابقات استفاده کردید در ازای هر بازیکنی که چنین شرایطی داشته برای فصل جدید یک سهمیه جذب بازیکن خارجی آنها کم می شود. این مورد برخی باشگاه ها را دچار مشکل کرده که یکی از آنها فولاد است و البته باشگاهی مثل پرسپولیس هم بابت نبیل باهویی و هنانوف این مشکل را دارند.

در همین راستا باشگاه فولاد در نامه ای به سازمان لیگ نسبت به این دستورالعمل اعتراض کرده و خواستار تغییر این بند شده است. باید دید هیئت رئیسه سازمان لیگ در خصوص این اعتراض تصمیم گیری می کند یا خیر.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته