دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 تير 1403 - 18:49
داودی در گفت‌و‌گو با آنا اعلام کرد؛

ماراتُن هزاران داوطلب لنجانی در کنکور سراسری ۱۴۰۳

ماراتُن هزاران داوطلب لنجانی در کنکور سراسری ۱۴۰۳
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان از رقابت بیش از ۳ هزار نفر در کنکور سراسری نوبت دوم همزمان با سراسر کشور طی سه نوبت در شهرستان لنجان خبر داد.
کد خبر : 921975

نماینده تام‌الاختیار سازمان ملی سنجش و آموزش کشور در شهرستان لنجان و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان لنجان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اعلام کرد: پنج‌شنبه و جمعه ۲۱ و ۲۲ تیرماه ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان و شعبه فولادشهر میزبان بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور سراسری نوبت دوم بود.

وی از رقابت حدود ۴هزار نفر در کنکور سراسری نوبت دوم همزمان با سراسر کشور طی سه نوبت در شهرستان لنجان خبر داد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لنجان تبیین کرد که داوطلبان کنکور سراسری ریاضی فیزیک، علوم انسانی، هنر، زبان‌های خارجی و علوم تجربی در روز پنج‌شنبه ۲۱ تیرماه و جمعه ۲۲ تیرماه در سه حوزه، دانشگاه آزاد اسلامی لنجان، شعبه فولادشهر و پیام نور زرین شهر همزمان با سراسر کشور به رقابت پرداختند.

ماراتُن هزاران داوطلب لنجانی در کنکور سراسری ۱۴۰۳

نماینده تام‌الاختیار سازمان ملی سنجش و آموزش کشور در شهرستان لنجان با اشاره به رشته‌های تحصیلی موجود در دانشگاه آزاد اسلامی لنجان و فولادشهر تشریح کرد: این دانشگاه در دو مکان دانشگاهی مجزا در شهر سده لنجان و فولادشهر واقع شده و با رشته‌های تحصیلی پرمخاطب علوم انسانی ازجمله حقوق، حسابداری، علوم ورزشی، تربیت بدنی، مدیریت خانواده، روانشناسی، مدیریت فناوری و نوآوی، مخاطرات محیطی و...؛ و رشته‌های پرمخاطب مهندسی ازجمله برق، صنایع، عمران، معماری، کامپیوتر، جی آی اس، ساخت و تولید، مواد و متالورژی، مکانیک، علوم کامپیوتر، نقشه برداری، سنجش از دور، سیستم‌های اطلاعات مکانی و ... همچنین رشته‌های هنری مانند فتوگرافیک عکاسی، طراحی و دوخت در مقاطع کاردانی تا کارشناسی ارشد در خدمت علاقه‌مندان به تحصیل و جویندگاه علم و دانش است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان آزمون سراسری نوبت دوم تیرماه ۱۴۰۳ در کمال صحت و سلامت برگزار و تدابیر لازم برای تهیه امکانات مطلوب و آرامش محیط داوطلبان انجام شد.

ماراتُن هزاران داوطلب لنجانی در کنکور سراسری ۱۴۰۳

داودی بیان کرد: با تأییدات خداوند متعال، تلاش کلیه عوامل اجرایی حفاظت آزمون، حمایت رئیس دانشگاه پیام نور زرین شهر، مساعدت دستگاه‌های اجرایی شهرستان لنجان اعم از فرمانداری، بخشداری مرکزی و فولادشهر، شهرداری سده لنجان و زرین شهر، اداره آموزش و پرورش فولادشهر و زرین شهر، آتش‌نشانی، اورژانس، ادارات آب و برق، اتوبوسرانی، نیروی انتظامی و راهنمایی رانندگی آزمون با حضور ٣۸۱۰ داوطلب در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان لنجان در سه حوزه واحد لنجان و شعبه فولادشهر ۳۱۵۰ نفر و پیام نور زرین‌شهر ۶۶۰ نفر در سلامت کامل برگزار شد و پایان‌یافت، بر خود لازم می‌دانم از عوامل که با ازخودگذشتگی در برگزاری آزمون نهایت همکاری را داشتند، صمیمانه تشکر کنم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته