دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تمدید مهلت اعلام علاقه‌مندی به رشته علوم ورزشی و رشته‌های گروه آزمایشی هنر در کنکور ۱۴۰۳

تمدید مهلت اعلام علاقه‌مندی به رشته علوم ورزشی و رشته‌های گروه آزمایشی هنر در کنکور ۱۴۰۳
سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه ای از تمدید مهلت اعلام علاقه‌مندی به رشته علوم ورزشی و رشته‌های گروه آزمایشی هنر در کنکور ۱۴۰۳ خبر داد.
کد خبر : 921936
به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه ای از تمدید مهلت اعلام علاقه‌مندی به رشته علوم ورزشی و رشته‌های گروه آزمایشی هنر در کنکور ۱۴۰۳ خبر داد. 

در این اطلاعیه آمده است: پيرو اطلاعيه به تاریخ 1403/04/12در خصوص اعلام زمان برگزاری، نحوه‌ دریافت كارت‌ و اعلام علاقه مندی به رشته های دارای آزمون عملی (رشته علوم ورزشی و رشته های گروه آزمایشی هنر) در آزمون سراسری‌ سال 1403، به اطلاع مي‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهيلات بيشتر برای آن‌دسته از داوطلبانی كه تا تاریخ 1403/04/22موفق به پرداخت هزینه و اعلام علاقه مندی به آزمون عملی رشته های فوق نشده اند، ترتيبی اتخاذ شده است كه بتوانند تا پايان روز یکشنبه به تاريخ 1403/04/24 نسبت به اعلام علاقه مندی اقدام کنند. لذا داوطلبان، ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقيق مندرجات اطلاعيه فوق، به سامانه جامع آزمون سراسری سازمان ملی سنجش و ارزشيابی نظام آموزش کشور مراجعه و نسبت اعلام علاقمندی خود اقدام کنند.

لازم به ذکر است زمان فوق قابل تمدید نیست، لذا آن دسته از داوطلبانی که تا تاريخ در نظر گزفته شده، نسبت به اعلام علاقمندی اقدام نکنند، بعد از اتمام زمان مقرر هیچ‌گونه درخواستی قابل بررسی نيست.
 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته