دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 تير 1403 - 09:26

الحوثی: به نفع ریاض است که به اقدامات خصمانه پایان دهد

الحوثی: به نفع ریاض است که به اقدامات خصمانه پایان دهد
عضو ارشد شورای عالی سیاسی یمن گفت که مردم یمن با تشدید اقدامات خصمانه اقتصادی، دست از حمایت از غزه نمی‌کشند
کد خبر : 921915

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد علی الحوثی، عضو ارشد شورای عالی سیاسی یمن در ارتباط با تشدید اقدامات آمریکا و عربستان سعودی علیه بانک‌های یمن گفت که این اقدامات تأثیری در مواضع ملت یمن ندارد.

او به شبکه المسیره گفت: «مردم یمن می‌دانند کسانی که دستمزدشان را هدف قرار داده‌اند همان کسانی هستند که امروز اقتصادشان را هدف گرفته‌اند، همان‌ها عامل قطع حقوق کارمندان هستند».

او با خطاب قرار دادن عربستان سعودی گفت: «به نفع خودتان است که از اقدامات خصمانه دست بکشید، به عربستان سعودی می‌گوییم که اطاعت از آمریکا به نفع خودتان نیست».

الحوثی تأکید کرد که اینگونه اقدامات و تشدید محاصره اقتصادی در مواضع ملت یمن برای حمایت از مظلوم و مردم غزه تأثیری نخواهد داشت.

او گفت که سید عبدالملک الحوثی، تهدید نمی‌کند، بلکه نصیحت می‌کند و سعودی‌ها معنای سخنان رهبر انقلاب یمن را متوجه می‌شوند، اما با این حال به ظلم و هدف قرار دادن مردم یمن ادامه می‌دهند. الحوثی افزود: «اما آنها نتایج اقدامات خصمانه خود را خواهند دید که به نفع مردم ما خواهد بود».

عضو ارشد شورای عالی سیاسی یمن در ادامه گفت: «مردم یمن اینگونه نیستند که اقتصادشان هدف قرار داده شود، اما دست به انتقام نزنند، بلکه انتقام بزرگی از دشمنان از آمریکا و اسرائیل و وابستگانشان گرفته خواهد شد».

الحوثی در پایان تأکید کرد که مردم یمن فردا در تظاهرات سراسری موضع خود در وفاداری به رهبر انقلاب یمن را اعلام خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته