دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 تير 1403 - 16:00

۵ قابلیت‌های هوش مصنوعی s۲۴ ultra

۵ قابلیت‌های هوش مصنوعی s۲۴ ultra
یکی از ویژگی‌هایی که باعث شده فروش گوشی اس ۲۴ اولترا طرفداران زیادی داشته باشد، استفاده از هوش‌مصنوعی در این موبایل هوشمند است. همه ما این را می‌دانیم که امروز موبایل‌ها و تلفن‌های همراه به قابلیت‌های عالی و منحصربه‌فردی مجهز شده‌اند.
کد خبر : 921874

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌یکی از ویژگی‌هایی که باعث شده فروش گوشی اس ۲۴ اولترا طرفداران زیادی داشته باشد، استفاده از هوش‌مصنوعی در این موبایل هوشمند است. همه ما این را می‌دانیم که امروز موبایل‌ها و تلفن‌های همراه به قابلیت‌های عالی و منحصربه‌فردی مجهز شده‌اند.

اما چیزی که باعث شده سامسونگ نسبت به دیگر برندها متمایز باشد، استفاده از هوش‌مصنوعی در سری جدید محصولات است. این برند در گوشی‌های سری s24 خود از فناوری هوش‌مصنوعی استفاده کرده تا قابلیت‌های چندین برابری را به کاربران خود ارائه دهد. همراه ما باشید تا در ادامه این مطلب، این قابلیت‌ها را به شما معرفی کنیم.

حضور هوش مصنوعی؛ مهم‌ترین مزیت گوشی اس 24 اولترا

محصولات سری S24 سامسونگ را باید از خاص‌ترین دستگاه‌های این برند دانست. اس ۲۴ اولترا، اس 24 پلاس و اس 24 مدل‌هایی هستند که با یک قابلیت خاص به بازار ارائه شده‌اند. این مشخصه، بهره‌گیری از هوش‌مصنوعی است.

هوش‌مصنوعی یا Artificial Intelligence یک نوع سیستم خبره کامپیوتری است که با تراشه مخصوص کار می‌کند. این هوش می‌تواند براساس داده‌های آموخته شده و داده‌های موجود در اینترنت، امکاناتی عالی به شما ارائه دهد. AI در کمتر مدل‌هایی از گوشی هوشمند وجود دارد و به همین علت، موجب باارزش شدن پرچم‌داران سامسونگ شده است.

5 قابلیت مهم هوش مصنوعی در S24 Ultra

s24 ultra

همان‌طور که در بخش‌های قبلی اشاره کردیم، هوش مصنوعی توانسته قابلیت‌های مختلفی را به موبایل اس ۲۴ اولترا ارائه دهد. این قابلیت‌ها استفاده از موبایل را ساده‌تر کرده و عملکرد آن برای امور مختلف را سریع‌تر کرده است. این قابلیت‌ها را در این بخش به شما توضیح می‌دهیم.

Live Translate (ترجمه هم‌زمان)

یکی از بهترین قابلیت‌هایی که با کمک هوش مصنوعی به موبایل سامسونگ اس ۲۴ اولترا اضافه شده، امکان ترجمه هم‌زمان یا زنده است. Live Translate قابلیتی است که با بهره‌گیری از آن قادر هستید مکالمات خود را به‌صورت زنده ترجمه کنید.

در واقع این ابزار قادر است زبان مکالمه‌های 2 طرفه را تشخیص داده و به 30 زبان زنده دنیا برای شما ترجمه کند. به‌طور مثال، اگر زبان شما انگلیسی و زبان طرف مقابل اسپانیایی باشد، مکالمات به‌صورت زنده ترجمه شده و نیازی به صحبت به زبان خارجی نیست. البته باید گفت که فعلا زبان فارسی در این قابلیت پشتیانی نمی‌شود.

Circle to Search (جستجوی آیتم‌های مختلف)

اگر به ‌دنبال یک قابلیت عالی و کاربردی برای اس ۲۴ اولترا هستید، باید بگوییم که جستجوی سریع آیتم‌های مختلف در این موبایل ممکن شده است. شما این قابلیت را دارید که با کشیدن یک دایره کنار سوژه مد نظر، آن را در گوگل جستجو کنید.

این امکان با همکاری سامسونگ و گوگل به وجود آمده و باعث می‌شود که در هرجایی، هرچیزی قابل ‌جستجو باشد. به‌طور مثال، زمانی که یک کلیپ اتومبیل در یوتیوب تماشا می‌کنید، می‌توانید با کشیدن دایره دور مدل خودروی مد نظر، نام و مشخصات فنی آن را در گوگل پیدا کنید.

Instant Slow-Mo (اسلوموشن سریع)

قابلیت جذاب دیگری که به‌کمک هوش‌مصنوعی به موبایل هوشمند اس ۲۴ اولترا اضافه شده، ویژگی اسلوموشن درجا و سریع است. بسیاری از موبایل‌ها و گوشی‌های هوشمند این قابلیت را دارند که با کمک دوربین آن‌ها تصاویر را آهسته و اسلوموشن ضبط کنید.

اما سامسونگ علاوه‌بر این ویژگی، یک قابلیت دیگر را اضافه کرده که هر ویدئویی همان لحظه اسلوموشن می‌شود. کافی‌است هنگام تماشای یک کلیپ یا فیلم، انگشت خود را روی صفحه نگه دارید. در همین لحظه ویدئو اسلوموشن شده و قابلیت‌هایی مانند Reverse و حتی ذخیره ‌کردن کلیپ نیز برای شما به‌وجود می‌آید.

Generative Edit (ویرایش خلاقانه)

قابلیت ویرایش خلاقانه یا Generative Edit یکی از مهم‌ترین مواردی است که هوش‌مصنوعی به موبایل اس ۲۴ اولترا اضافه کرده است. این ویژگی بسیار کاربردی بوده و به شما کمک می‌کند انواع تصاویر را به‌کمک هوش مصنوعی ویرایش کنید.

برای این کار باید در بخش ادیت تصویر به AI رفته و امور مختلف را انجام دهید. مثلا می‌توانید پس‌زمینه خالی تصویر را پر کرده یا آن را عوض کنید. همچنین می‌توانید اشیا و سوژه‌های مختلف را جابه‌جا کرده و اندازه آن‌ها را تغییر دهید.

Transcript Assist و Note Assist (نوت برداری از صوت)

موردی که می‌خواهیم به‌عنوان آخرین قابلیت هوش مصنوعی در گوشی اس ۲۴ اولترا به شما ارائه دهیم، قابلیت نوت‌برداری از ویس و مکالمات است. حتما تابه‌حال برای شما پیش‌ آمده که یک تماس کاری داشتید و باید از تمام صحبت‌ها و نکات آن نوت‌برداری می‌کردید.

این کار سخت و زمانبر است؛ اما هوش مصنوعی سامسونگ آن را برای شما راحت‌تر کرده است. با قابلیت‌های Note Assist و Transcript Assist قادر هستید از مکالمات خود نوت تهیه کرده و آن‌ها را به یک متن کامل تبدیل کنید. حتی این امکان وجود دارد که این متن را ویرایش کرده و تحلیلی را نیز روی آن انجام دهید.

آیا استفاده از هوش مصنوعی s24 ultra رایگان است؟

باید گفت که قابلیت هوش مصنوعی در گوشی اس ۲۴ اولترا با استفاده از یک تراشه قدرتمند انجام می‌گیرد. این امکان هزینه زیادی برای سامسونگ دارد و فعلا برنامه این است که تا سال 2025 استفاده از آن رایگان باشد. این امکان وجود دارد که از سال 2025 سامسونگ برای استفاده از این قابلیت، اشتراک از کاربران خود دریافت کند.

خرید گوشی s24 ultra با گارانتی معتبر

s24 ultra قیمت

شاید با خودتان فکر کنید که از کجا می‌توانید گوشی اس ۲۴ اولترا را با گارانتی معتبر بخرید؟ پاسخ این سوال ساده است. فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا محصولات مختلفی را درزمینه دستگاه‌های هوشمند موجود کرده که همه آن‌ها، همراه با معتبرترین گارانتی‌ها هستند. حتی S24 ultra نیز با بهترین قیمت و گارانتی‌های اصلی در این فروشگاه موجود بوده و به‌سرعت به شما تحویل داده می‌شود. برای خرید گوشی سامسونگ میتوانید به دیجی کالا سری بزنید.

جمع‌بندی

درصورتی ‌که به‌دنبال استفاده از یک محصول فوق‌العاده کاربردی و عالی هستید، گوشی اس ۲۴ اولترا قابلیت‌های زیادی به شما ارائه می‌دهد. یکی از مهم‌ترین این قابلیت‌ها استفاده از هوش مصنوعی در این موبایل است. می‌توانید با کمک AI در این تلفن همراه، ویژگی‌های زیادی دریافت کنید.

به‌طور مثال، می‌توانید از آن برای ترجمه زنده مکالمات صوتی استفاده کرده و از این مکالمات نوت‌هایی نیز تهیه کنید. ویرایش تصاویر نیز با این قابلیت راحت‌تر شده و جستجوی سوژه‌ها را نیز برای شما سریع‌تر کرده است. می‌توانید با خرید این موبایل فوق‌العاده عالی از فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا، از قابلیت‌های مختلف هوش‌مصنوعی آن استفاده کرده و تجربه‌های منحصربه‌فردی کسب کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته