دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
آخرین نقل و انتقالات سپاهان از زبان آذربایجانی در گفت و گو با آنا:

مسائل آقایی پور حل شود سپاهانی می شود/ با آلومینیوم برای لیموچی مذاکره می کنیم، در مورد رضاییان صحبتی نمی کنم

مسائل آقایی پور حل شود سپاهانی می شود  با آلومینیوم برای لیموچی مذاکره می کنیم، در مورد رضاییان صحبتی نمی کنم
مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی این باشگاه صحبت کرد.
کد خبر : 921858

مهدی آذربایجانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در مورد اینکه رامین رضاییان مدعی است با سپاهان قراردادی ندارد و می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد به تیم دیگری برود، اظهار کرد: مگر بازیکن ازاد نیست؟ برود با هر تیمی دلش می‌خواهد قرارداد ببندد. چه کار به سپاهان دارد؟ من خیلی نمی‌خواهم راجع به رامین رضاییان صحبت کنم چون بازیکن خوب و فنی تیم ماست. او ستاره سپاهان است و ان‌شاءالله هر کجا هست موفق باشد. پیش ما هست و در خدمت او هستیم. هر جا هم می‌رود ان‌شاءالله موفق باشد.

امیدواریم نورافکن در سپاهان بماند

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره انتقال امید نورافکن به ملوان برای گذراندن خدمت سربازی گفت: سرباز شده و هنوز امیدوارم یک اتفاقاتی بیفتد تا در سپاهان بماند. فعلاً که سرباز است و باید برود.

در حال مذاکره با آلومینیوم هستیم

وی در مورد اینکه مهدی لیموچی قرارداد خود را با سپاهان امضا کرد، گفت: هنوز در حال مذاکره با باشگاه آلومینیوم هستیم. خیلی رسم نیست که بگوییم با کدام بازیکنان در حال صحبت هستیم. با خیلی بازیکنان در حال مذاکره هستیم، چه قرارداد با باشگاه خود داشته باشند، چه آنهایی که قراردادی ندارند. با هر بازیکنی به توافق رسیدیم اعلام می‌کنیم و درباره لیموچی هم مثل دیگر بازیکنان عمل خواهیم کرد.

به انتخاب مغانلو احترام گذاشتیم

آذربایجانی در خصوص اینکه جدایی شهریار مغانلو از سپاهان چگونه ممکن می‌شود، تأکید کرد: بله، مغانلو پیشنهاد دارد ولی هنوز مبلغ حق فسخ خود را پرداخت نکرده است. ما موافقت خود را با جدایی مغانلو اعلام کردیم و به انتخاب و تصمیم او احترام گذاشتیم. 

موردی نباشد آقایی پور بازیکن سپاهان می‌شود

مدیرعامل باشگاه سپاهان در واکنش به اینکه جواد آقایی پور با اورنبورگ روسیه قرارداد داخلی بسته و بعد به سپاهان آمده، تصریح کرد: در حال مذاکره با استقلال خوزستان هستیم،‌ قراری با سپاهان نداشته، قراری بوده بین خود این بازیکن و استقلال خوزستان که با باشگاه دیگری صحبت کردند، آقایی پور جزء بازیکنانی است که ما می‌خواهیم ولی اگر مسائلی که برایش پیش آمده حل شود و موردی برای انتقال به سپاهان نداشته باشد، نام او را به عنوان بازیکن جدید تیم اعلام خواهیم کرد. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته