دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پورعباس: نوبت دوم آزمون سراسری گروه‌های ریاضی و انسانی در سلامت کامل برگزار شد

پورعباس: نوبت دوم آزمون سراسری گروه‌های ریاضی و انسانی در سلامت کامل برگزار شد
سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور گفت: نوبت دوم آزمون سراسری در گروه‌های آزمایشی ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح روز پنجشنبه ۲۱ تیر در سلامت کامل برگزار شد.
کد خبر : 921844

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، عبدالرسول پورعباس سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور گفت: تمهیدات لازم برای حفظ امنیت و سلامت آزمون سراسری پیش بینی شده است و صبج امروز یکی از داوطلبان در یکی از حوزه‌های امتحانی سعی کرد تصویری از دفترچه سؤالات آزمون تهیه و به بیرون انتقال دهد که با هوشیاری عوامل حفاظت آزمون و مراقبان حوزه شناسایی و دستگیر شد.

سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای ارتقای سلامت آزمون سراسری گفت: عوامل اجرایی و حفاظتی برای آرامش و امنیت داوطلبان آزمون سراسری و حفظ و صیانت از این آزمون ملی تلاش کرده‌اند و در این آزمون نسل‌های مختلف دستگاه‌های آشکارساز در حوزه‌های اصلی و فرعی بکار گرفته شده است.

 پورعباس با تشکر از دستگاه‌های اجرایی، امنیتی، انتظامی و قضایی، تأکید کرد: خوشبختانه با اقدامات پلیس فتا کانال‌های فضای مجازی مدعی فروش سؤالات آزمون سراسری شناسایی شده و این مدعیان دروغین و فروشندگان ابزار تقلب دستگیر می‌شوند. قانون در تشدید مجازات افراد متخلف در شبکه‌ها و گروه‌ها صراحت دارد و تلاش برای افشای سؤالات مرتبط با آزمون سراسری در قالب همکاری در یک گروه یا شبکه به تناسب نوع جرم می‌تواند به حبس نیز منجر شود.

وی در خاتمه افزود: داوطلبان دقت داشته باشند برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم‌چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته