دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 تير 1403 - 11:25

حضور میدانی دادستان در سطح شهرستان سیرجان موجب آرامش روانی مردم است

حضور میدانی دادستان در سطح شهرستان سیرجان موجب آرامش روانی مردم است
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان عنوان کرد: گسترش امنیت، احقاق حقوق مردم و حضور میدانی دادستان در سطح شهرستان موجب ایجاد آرامش روانی در شهروندان می‌شود.
کد خبر : 921824

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان در نشستی با دادستان بر شهرستان سیرجان درباره همکاری دانشگاه و دادسرا در زمینه‌های علمی و پژوهشی گفت‌وگو و تبادل‌نظر کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان در این دیدار گفت: تلاش‌ها و اقدامات دستگاه درزمینه گسترش عدالت در جامعه و گسترش امنیت، احقاق حقوق مردم و حضور میدانی دادستان در سطح شهرستان موجب ایجاد آرامش روانی در شهروندان می‌شود.

امیررضا بازرگان با اعلام آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی برای ارتباط و تعامل با دستگاه قضا و انعقاد تفاهم‌نامه در راستای همکاری در اموری چون کارورزی دانشجویان، جهت‌دهی پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد و دکتری و به‌کارگیری ظرفیت رشته‌های حقوق و روانشناسی بر ضرورت ارتقای این همکاری‌ها تأکید کرد.

دادستان سیرجان هم ضمن قدردانی از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان به‌دلیل اقدامات انجام شده دادسرا درراستای برگزاری جلسات مشترک و مداوم به‌دلیل پیشبرد برنامه‌ها و فعالیت‌های مشترک اعلام آمادگی کرد.

مجتبی قدیمی افزود: دانشگاه می‌تواند در آشنایی و آگاهی بیشتر جامعه و استفاده از ظرفیت‌های رشته حقوق و روانشناسی برای کاهش مسائل درگیر در جامعه و پیشگیری از وقوع جرائم موثر باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته