دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 تير 1403 - 11:21

امضای تفاهم نامه ساخت مرکز آکادمی المپیک در آستان قدس رضوی+فیلم

امضای تفاهم نامه ساخت مرکز آکادمی المپیک در آستان قدس رضوی+فیلم
تفاهم نامه ساخت مرکز آکادمی المپیک در آستان قدس رضوی به امضا رسید.
کد خبر : 921819

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، تفاهم نامه ساخت مرکز آکادمی المپیک در آستان قدس رضوی پیش از ظهر امروز به امضا رسید.

در این مراسم کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک و سید مناف هاشمی دبیر کمیته حضور داشتند.

مناف هاشمی در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری آستان قدس رضوی و کمیته المپیک برای احداث پایگاه المپیک در شرق و شمال شرق کشور گفت: امضای تفاهم‌نامه در آستانه المپیک ۲۰۲۴ پاریس صورت گرفت و خدا را شکر در مراسم بدرقه ورزشکاران اعزامی به پاریس و تقدیر از آنها توسط وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک هستیم.

وی افزود: در چند ماه گذشته یک کار کارشناسی با آستان قدس به عنوان اولین پایگاه متصل به آکادمی ملی المپیک انجام دادیم. نظر کمیته ملی المپیک بر این بوده که سه چهار نقطه به عنوان کمپ و مرکز استعدادیابی را به عنوان زیر مجموعه کمیته المپیک داشته باشیم وه تفاهم‌نامه اولین کمپ در استان خراسان رضوی با حضور عزیزان در آستان قدس رضوی امضا شد.

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: به این ترتیب عزیزان در شمال شرق ایران می‌توانند از تجهیزات و امکاناتی که از سوی آکادمی ملی المپیک و کمیته ملی المپیک تهیه شده و با حضور افراد متخصص، بهره ببرند. امیدواریم سه نقطه در شمال، جنوب و مرکز و چند نقطه دیگر به عنوان مراکز رسمی کمپ تیم‌های ملی داشته باشیم.




 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته