دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 تير 1403 - 10:30

وزیری: نبود نعمتی شانس کسب مدال را در پارالمپیک کم کرده/وارد این حاشیه که زیر مجموعه چه کسی هستیم نمی شویم

وزیری: نبود نعمتی شانس کسب مدال را در پارالمپیک کم کرده وارد این حاشیه که زیر مجموعه چه کسی هستیم نمی شویم
سرمربی تیم ملی پاراتیروکمان گفت: نعمتی یکی از پر افتخارترین بانوان ورزشکار ایران است و نبود او در تیم شانس کسب مدال را برای ما کم کرده است.
کد خبر : 921814

میلاد وزیری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا در رابطه با وضعیت تیم ملی پاراتیروکمان در روزهای باقی مانده تا پارالمپیک گفت: زمانی که من تیم را تحویل گرفتم تقریبا اواسط فروردین ماه بود که اردوی تمرینی را شروع کردیم و تا به امروز حدود 50 روز در اردو بودیم. متأسفانه بچه ها از مسابقات پارآسیایی تا مدت 6 ماه بعد از آن اردو و تمرین نداشته اند. عدم تمرین در این 6 ماه موجب شد فصل بدنسازی را از دست بدهیم و این موضوع فشار زیادی به تیم وارد کرد و کار را برای ما سخت کرد. در این چند ماه سعی کردیم فشار را از بین ببریم. 

نبود نعمتی، شانس کسب مدال راکم کرده

وی افزود: در بعضی از بخش ها تغییراتی دادیم و افراد جدیدی به تیم اضافه کردیم. در بخش ریکرو بانوان، زهرا نعمتی که هر المپیک مدال آور این بخش بود، متأسفانه دیگر به عنوان ورزشکار همراه ما نیست. نعمتی یکی از پر افتخارترین بانوان ورزشکار ایران است و نبود او در تیم شانس کسب مدال را برای ما کم کرده است. در برخی رشته ها پوست اندازی شد و افرادی را استعداد یابی کردیم و در اردو پرورششان دادیم. فاطمه همتی در کامپوند بانوان یکی از آن افراد است که در مسابقات چک موفق به کسب مدال نقره شد.همتی  باتوجه به اینکه 21 سال سن دارد، آینده خوبی برای پاراتیروکمان ما است.

 اعزام 6 نفر نهایی شد

وزیری در خصوص سهمیه های کسب شده گفت: برای پارالمپیک تعداد 7 سهمیه کسب شد که در جلسه ای که با کمیته فنی پارالمپیک تشکیل شد، با اعزام شش ورزشکار موافقت شد و در نهایت حضور 6 سهمیه قطعی شد. در بخش ریکرو بانوان سمیه رحیمی در آقایان غلامرضا رحیمی و محمدرضا علم المومنی، در کامپوند بانوان فاطمه همتی و در بخش آقایان سینا منشا زاده و هادی نوری، افراد قطعی هستند که اعزام خواهند شد. 

وارد حواشی نمی شویم

او درباره اینکه تیم ملی پاراتیراندازی زیر مجموعه فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان یابان است یا که جدا شده است اظهار کرد: این بحث مربوط به مدیریت هست و ما وارد این حواشی نمی شویم و طبق برنامه تمرینی خود ادامه می دهیم. تصمیمات نهایی در بخش کلان مدیریتی گرفته می شود و به بخش کادر فنی و ورزشکار مربوط نمی شود. امیدوار هستیم اتفاقی رخ دهد که به نفع این رشته است. از کمیته ملی پارالمپیک و وزارت ورزش توقع داریم که همانطور که تا الآن آرامش را در تیم به وجود آوردند و از هیچ حمایتی دریغ نکردند وهمیشه درکنار ما بودند، در ادامه نیز به همین شکل باشد و تجهیزات و امکناتی که قولشان را به ما دادند و ما مطمئن هستیم مهیا می کنند را زودتر به دست ما برسانند تا ان شالله با قدرت در مسابقات پیش رو حاضر شویم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته