دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

6 پرسپولیسی در ترکیب تراکتورِ فصل بیست و چهارم/اسکوچیچ آرزوی «تی تی» ها را بر آورده می کند؟

6 پرسپولیسی در ترکیب تراکتورِ فصل بیست و چهارم اسکوچیچ آرزوی «تی تی» ها را بر آورده می کند؟
تراکتور بعد از مهدی ترابی با دانیال اسماعیلی فر هم قرارداد بست تا تعداد بازیکنان پرسپولیسی‌اش به عدد ۶ برسد. 
کد خبر : 921791

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تراکتوری‌ها بیرانوند را هم می‌خواستند و با او مذاکراتی انجام داده بودند اما هنوز تکلیف این بازیکن به طور دقیق مشخص نیست و شایعات زیادی در مورد حضور یا عدم حضور او در تبریز به گوش می‌رسد.

اگر بیرانوند هم با تراکتور ببندد تعداد پرسپولیسی‌های این تیم به عدد ۷ می‌رسد که رکورد جالب توجهی است اما سوال مهم اینجاست که آیا تراکتور با این همه بازیکن پرسپولیسی قهرمان می‌شود؟تراکتور معمولاً زیاد ستاره می‌خرد اما باید دید آیا می‌تواند هماهنگی لازم را بین آنها ایجاد کند و تیم بالانسی ببندد یا قرار است مثل سال‌های گذشته خیلی زود از جمع مدعیان خارج شود؟

اگر قرار بود هر تیمی به صرف ستاره خریدن قهرمان شود در ۸ سال اخیر پرسپولیس و استقلال قهرمان نمی‌شدند و یا حداقل در یکی دو سال به جام می‌رسیدند اما عملاً می‌بینیم که در کارنامه تراکتور قهرمانی لیگ وجود ندارد و سپاهان هم ۹ سالی می‌شود که قهرمان لیگ برتر نشده است.

6 پرسپولیسی در ترکیب تراکتورِ فصل بیست و چهارم/اسکوچیچ آرزوی «تی تی» ها را بر آورده می کند؟

6 پرسپولیسی در ترکیب تراکتورِ فصل بیست و چهارم/اسکوچیچ آرزوی «تی تی» ها را بر آورده می کند؟

اینکه تراکتور ستاره بخرد ایرادی ندارد اما پشت خریدهای این تیم باید عقلانیت فنی وجود داشته باشد و تراکتور بر اساس نقاط ضعف خود خرید کند.کاری که پرسپولیس در نیم فصل گذشته با خرید امثال اورونوف و عبدالکریم حسن انجام داد و نانش را هم با قهرمانی در لیگ برتر خورد.

تراکتور پارسال هم نفراتی چون سیامک نعمتی را خرید و پرسپولیسی‌هایی چون مهدی شیری نیز در این تیم حضور دارند حتی محمد نادری از سابقه بازی در پرسپولیس برخوردار است و شجاع خلیل‌زاده نیز یکی از سرشناس‌ترین پرسپولیسی‌های سابق محسوب می‌شود اما تیم پاکوخمس باز هم به جام نرسید ولی تراکتوری ها به هر حال با پشتوانه تماشاگر و به خدمت گرفتن اسکوچیچ و همین 6 پرسپولیسی که قهرمانی های زیادی در کارنامه دارند به دنبال قهرمانی در لیگ هستند.آرزویی که «تی تی» ها یعنی تماشاگران متعصب تراکتور سالها است که در انتظار برآورده شدنش هستند.

استقلال و پرسپولیس البته هنوز به طور خیلی جدی وارد فصل نقل و انتقالات نشده‌اند و باید منتظر عملکرد آنها باشیم شاید روی کاغذ تا امروز تراکتور بهتر از همه خرید کرده باشد اما با شروع لیگ است که مشخص می‌شود چه تیمی منطقی‌تر، بهتر و بر اساس نیازهای خود بازیکن جدید خرید است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته