دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رئیس حوزه سخنگوی اقتصادی دولت منصوب شد

رئیس حوزه سخنگوی اقتصادی دولت منصوب شد
وزیر اقتصاد در حکمی «فرشته رفیعی» را به عنوان مشاور وزیر و رئیس حوزه سخنگوی اقتصادی دولت منصوب کرد.
کد خبر : 921750

به گزارش گروه خبرگزاری آنا، وزیر امور اقتصادی و دارایی در حکمی «فرشته رفیعی» را به سمت مشاور وزیرو رئیس حوزه سخنگوی اقتصادی دولت منصوب کرد.

در این حکم آمده است: نظر به سوابق و تجارب ارزشمند سرکار عالی و دانش تخصصی‌تان در حوزه ارتباطات و افکارعمومی، به موجب این حکم به عنوان «مشاور وزیر و رئیس حوزه سخنگوی اقتصادی دولت» منصوب می‌شوید. به شما ماموریت داده می‌شود تا ضمن تمهید و بسترسازی برای انعکاس دستاوردهای اقتصادی دولت، نسبت به اطلاع‌رسانی سریع و صادقانه به منظور امیدآفرینی و اطمینان‌بخشی به افکار عمومی اقدام نمایید.

خاندوزی، سخنگوی اقتصادی دولت در این حکم بر ارائه تصویری منصفانه و غیرمخدوش از عملکرد اقتصادی دولت، اطلاع رسانی شفاف و صریح و پاسخگویی صادقانه به افکار عمومی، تعامل با رسانه‌ها و تبادل اطلاعات با دستگاههای اقتصادی به منظور پیشبرد این اهداف تاکید کرده است. 

فرشته رفیعی فعالیت رسانه‌ای خود را به صورت رسمی از سال ۱۳۷۷ با روزنامه ایران آغاز کرد و پس از ۱۴ سال اقتصادی نویسی در این روزنامه، فعالیت خود را به مدت دو سال در روزنامه همشهری پی گرفت. از تابستان ۱۳۹۵ نیز به مدت بیش از 5 سال به عنوان سردبیر اقتصادی در خبرگزاری مهر مشغول فعالیت بود.

 

رئیس حوزه سخنگوی اقتصادی دولت منصوب شد

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته