دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 خرداد 1395 - 13:50
در گفت‌وگو با آنا

سرمربی تیم ملی بوکس: همه بوکسورها شانس کسب سهمیه المپیک را دارند/ می‌خواهیم پرچم رئیس فدراسیون را بالا ببریم

علیرضا استکی گفت: هدف من موفقیت در مسابقات آذربایجان است تا با کسب نتایج خوب در این رقابت‌ها پرچم رئیس فدراسیون را بالا ببریم.
کد خبر : 92175

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، کادر فنی تیم ملی بوکس اسامی نفرات این تیم را برای حضور در دور نهایی رقابت‌های انتخابی المپیک اعلام کرد. این مسابقات از 27 خرداد ماه در باکو آغاز می شود و آخرین شانس ملی‌پوشان بوکس برای کسب سهمیه المپیک ریو است.


علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد نفرات دعوت شده به تیم ملی برای مسابقات آذربایجان گفت: «ما نسبت به مسابقات چین در اکثر وزن ها تغییراتی ایجاد کردیم و با یک تیم جدید به مسابقات باکو می‌رویم. بعد از رقابت‌های چین در دو ماه اخیر ملی‌پوشان تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند و در نهایت با تصمیم کادر فنی این نفرات به تیم ملی دعوت شدند.»


وی ادامه داد: «در وزن 59 کیلوگرم و 62 کیلوگرم نفرات زیر نظر اکبر احدی تمرین می‌کردند و جز باتجربه‌های تیم ملی هستند. در سنگین وزن شهیدی فر را به مسابقات می‌بریم این جوان دوران خدمتش را سپری می‌کند اما از آمادگی بالایی برخوردار است. در وزن 91 کیلو هم سالار غلامی که مسابقات چین حضور داشت در مسابقات باکو شرکت می‌کند. در وزن 60 کیلوگرم هم فروتن گل ارا که حدود 5 ماه است زیر نظر انصاری تمرین می‌کند و یکی از شانس های ما در این مسابقات است، حاضر می‌شود.»


استکی در خصوص اینکه چند بوکسور ما شانس کسب سهمیه در رقابت‌های باکو را دارند بیان کرد: «همه نفرات تیم ملی با آمادگی کامل در این مسابقات شرکت می‌کنند و از شانس زیادی برای کسب سهمیه المپیک برخوردار هستند، اما فروتن گل‌آرا، سجاد محرابی و امین قاسمی‌پور سه بوکسوری هستند که شانس بیشتری نسبت به دیگران برای کسب سهمیه المپیک ریو دارند.»


وی در رابطه با حضورش در المپیک ریو به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: «در حال حاضر هیچ چیز مشخص نیست و من هم به این مسائل توجه نمی کنم. فعلا هدف من موفقیت در مسابقات آذربایجان است تا با کسب نتایج خوب در این رقابت‌ها پرچم احمد ناطق رئیس فدراسیون را بالا ببریم.»




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته