دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 تير 1403 - 13:22
در تماس تلفنی بشار اسد مطرح شد؛

پزشکیان: توسعه و تقویت همکاری‌ها با سوریه سیاستی راهبردی برای ایران است

پزشکیان: توسعه و تقویت همکاری‌ها با سوریه سیاستی راهبردی برای ایران است
رئیس جمهور منتخب در تماس تلفنی رئیس جمهور سوریه بر اهتمام برای عملیاتی‌شدن توافقات میان دو کشور تأکید کرد و گفت: توسعه و تقویت همکاری‌ها با سوریه سیاستی راهبردی برای ایران است.
کد خبر : 921695

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا،  «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه در تماس تلفنی با رئیس جمهور منتخب با بیان اینکه بنده و جنابعالی هم از لحاظ تصدی مسئولیت ریاست جمهوری و هم از لحاظ تخصص در علم پزشکی با یکدیگر اشتراک داریم، گفتگو با دکتر مسعود پزشکیان را مایه خرسندی خود توصیف و برای وی در ایفای این مسئولیت بزرگ و مهم ملی آرزوی توفیق و سربلندی کرد.

بشار اسد رابطه فیمابین ایران و سوریه را بنیان و اساس ثبات و عامل اصلی جلوگیری از تحمیل هیمنه خارجی بر منطقه دانست و اظهار داشت: با همکاری شما تلاش خواهیم کرد این رابطه را بیش از پیش تقویت و مستحکم کنیم.

رئیس جمهور منتخب با بیان اینکه روابط دو کشور بر پایه‌های مستحکمی بنا شده، توسعه و تقویت همکاری‌های فیمابین را یک سیاست راهبردی برای جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: همه تلاش ما این است که این راهبرد با قدرت ادامه یافته و روابط دو طرف بیش از پیش استحکام یابد.

سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران تحت هدایت و رهبری مقام معظم رهبری مبتنی بر حمایت از فلسطین، جریان مقاومت و ملت و دولت سوریه به عنوان متحد راهبردی ایران ادامه خواهد یافت. امیدوارم اتحاد و دوستی میان ایران و سوریه و همه کشور‌های اسلامی روز به روز تقویت شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته