دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 تير 1403 - 11:05
در حاشیه جلسه هیئت دولت؛

وحیدی: لغو روادید برای ایام اربعین برقرار است/ توضیحات وزیر کشور درباره مراسم تحلیف پزشکیان

وحیدی: لغو روادید برای ایام اربعین برقرار است  توضیحات وزیر کشور درباره مراسم تحلیف پزشکیان
وزیر کشور گفت: مراسم تحلیف پزشکیان زودتر از ۱۵ مرداد انجام خواهد شد و با رئیس جمهور منتخب نیز هماهنگ شده و این کار بر عهده مجلس شورای اسلامی است.
کد خبر : 921630

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ احمد وحیدی، وزیر کشور امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امنیت در مرز‌ها بسیار خوب است، اظهار کرد: تعداد قابل توجهی از آنهایی که به حافظان امنیت در ایام انتخابات حمله کرده بودند دستگیر شدند.

وی درباره لغو روادید اربعین نیز توضیح داد: در آخرین جلسه‌ای که با وزیر کشور عراق در سفر به ایران داشتیم لغو راودید را تمدید کردیم و برای اربعین برقرار است.

وزیر کشور درباره زمان تحلیف رئیس جمهور جدید بیان کرد: آنچه که در قانون اساسی است مدت برگزاری تا انتخاب رئیس جمهور ۵۰ روز تعیین شده که این کار انجام شده است. مراسم تحلیف زمان خاصی ندارد و به نظرم زودتر از ۱۵ مرداد برگزار خواهد شد و ظاهراً با رئیس جمهور منتخب هم هماهنگ شده و این کار بیشتر بر عهده دوستان ما در مجلس شورای اسلامی است.

وحیدی با بیان اینکه برنامه ما برای سال آینده این بود که اخذ رأی الکترونیک را سراسری کنیم، گفت: ان شاءالله در دولت جدید این بخش از کار را تکمیل کنند.

وی در پاسخ به این سئوال که به نظر او گرما بر میزان حضور مردم در ایام اربعین تأثیرگئار خواهد بود یا خیر، اظهار کرد: مردم ایران نشان دادند اراده آنها بر گرما غالب است. گمان نمی‌کنم حضور مردم در اربعین کمتر از سال گذشته باشد چه بسا بیشتر هم داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته