دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

۶۲ همت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی حوزه بنادر و دریایی در دولت سیزدهم

۶۲ همت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی حوزه بنادر و دریایی در دولت سیزدهم
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: در طول دولت سیزدهم ۶۲همت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بخش بنادر و دریانوردی کشور یا در حال اجرا و یا در حال انعقاد قرارداد است.
کد خبر : 921592

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی اکبر صفایی،امروز در نشست خبری اعلام فعالیت ها و عملکرد دولت سیزدهم در بخش دریانوردی، گفت: سازمان بنادر و دریانوردی همواره در  تلاش برای  توسعه همه ابعاد زیربنایی و سایر موارد مربوط به ساختارهای مدیریتی بوده است و امروز و در دولت سیزدهم  رشد قابل توجهی در تمام بخش های مهم داشته است.

مدیر عامل سلزمان بنادر و دریانوردی ادامه داد: همواره ها برنامه ها و هدفگذاری ها برپایه شاخص های مهم و اثر گذار شامل رشد دریا برد بوده است.

به گفته صفایی؛ در دولت سیزدهم ۶۰ میلیون تن تجارت دریا برد به عنوان یکی از مهمترین اقدامات سازمان بنادر کشور است که رشد قابل توجهی را نسبت به دولت قبل داشته است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه برخی از بنادر رشد ۷۰درصدی دریا برد داشته است، گفت: تثبیت اشتعال با وجود ۲۰۰ هزار نفر شاغل  در این بخش ها از دیگر اقداماتی است که در طی سه سال اخیر در بخش بنادر و دریانوردی فعال هستند.

صفایی با تاکید بر ضرورت حفظ و توسعه تجارت بین المللی،گفت: روابط تجارت  در حوزه مباحث خارجی با ۵ کشور خارجی به عقد  قرارداد رسیده و کار اجرایی آن در حال انجام است.

معاون وزیر راه گفت: ترانزیت کالا در بنادر کشور  در ۱۴۰۲ به ۱۶ میلیون تن رسیده است و این توسعه در ۴ ماه سال جاری همچنان درحال رشد است.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: امروز ۶۲همت سرمایه گذاری بخش خصوصی یا در حال اجراست و یا در شرف انعقاد قرارداد است که در بخش های مختلف بنادر و دریانوردی،  ۴۰۵ پروژه زیربنایی با ۱۴۸همت  در حال اجراست. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته