دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

لحظه‌ «پیش از خداحافظی» به خانه هنر دیوار آمد

لحظه‌ «پیش از خداحافظی» به خانه هنر دیوار آمد
نمایش «لحظه‌ پیش از خداحافظی» به نویسندگی پوپک رحیمی و کارگردانی حامد اساعیلی در خانه هنر دیوار روی صحنه می‌رود.
کد خبر : 921440

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایش «لحظه‌ پیش از خداحافظی» به نویسندگی پوپک رحیمی و کارگردانی حامد اساعیلی از روز سه شنبه ۱۹ تیرماه، ساعت ۱۹:۳۰ در کافه خانه هنر دیوار روی صحنه می‌رود.

حسین نصاری، محمد مازندرانی، آیدا فیضی، ایمان یحیی پور، پری سا فصیح، علیرضا رشیدی جی، مریم کیان پیشه، مائده شهوازیان، علی رجب سعیدی، معین پور موسوی، ونوشه واحدی، حامد اسماعیلی و مریم باقر پور در این اثر به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان نمایش «لحظه‌ی پیش از خداحافظی» آمده است: تعاملات بین افرادی که هر کدوم به نحوی درگیر مسائل شخصی، طی یک روز کامل در یک کافه هستند. در این کافه دکتر‌های بیمارستان روبه روی کافه با اتفاقات روزمره کاریشون رفت و آمد دارن، خبرنگاری که قرار مصاحبه خودش را در کافه تنظیم کند، روانشناسی که باتمام مشغله‌های کاری و شخصی درگیر ماجرا‌های خود هست و زوجی که درگیر اتفاقی خواهند شد. در نهایت ایتن کافه دار و صاحب کافه روایتی از ماجرای زندگی خودش دارد.

از دیگر عوامل این اثر می‌توان به مشاور هنری: مسعود میرطاهری و دستیار کارگردان: پری سا فصیح اشاره کرد.

علاقمندان جهت تهیه بلیط و تماشای این نمایش می‌توانند تا ۲۳ تیرماه به سایت تیوال و یا گیشه خانه هنر دیوار به آدرس خیابان کریمخان، خیابان استاد نجات‌اللهی (ویلا)، ابتدای خیابان جعفر شهری (سپند)، پلاک ٧٢ مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته