دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 خرداد 1395 - 15:24
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار تشریح کرد:

ضیافت رمضان با تخفیفات ویژه در میادین و بازارهای میوه وتره بار

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه‌وتره بار از اقدامات وخدمات ویژه و مناسب این سازمان به شهروندان در ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر : 92143

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین، عبدالحسین رحیمی با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، به اقدامات ویژه سازمان در این ماه به منظور ارائه خدمات هرچه مطلوبتر به شهروندان اشاره کرد و گفت: در راستای ارتقاء سطح خدمات و ضرورت ارائه تسهیلات بیشتر در ایام ماه مبارک رمضان، شهروندان محترم می‌توانند محصولات بازرگانی موجود در میادین و بازارهای میوه وتره بار را با تخفیف 8 الی 25 درصدی تهیه کنند.


وی طرح تخفیف ضیافت رمضان در بخش عرضه محصولات فرآوری شده را برای 18 گروه کالایی برشمرد و اظهار کرد: انواع محصولات بهداشتی و سلولزی، انواع فرآورده‌های گوشتی، انواع لبنیات، آشامیدنی‌ها، چای، برنج، قهوه، خرما، ماکارونی و رب گوجه فرنگی شامل تخفیفات 8 الی 25 درصدی هستند.


مدیر عامل سازمان مدیریت میادین همچنین به ساعات کار میادین و بازارهای در ایام ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: تمامی میادین و بازارهای میوه وتره بار در این ایام در دو نوبت صبح‌‌ها از ساعت 8 تا 13 و بعدازظهرها ازساعت 15 تا 20 و همچنین درایام تعطیل و جمعه‌ها از ساعت 8 صبح تا 13 به شهروندان محترم خدمات رسانی می‌کنند.


وی ادامه داد: تنها در روز 21 ماه مبارک رمضان که مصادف با سالروز شهادت حضرت علی (ع) و همچنین روز عید سعید فطر تمامی میادین و بازارهای میوه وتره بار تعطیل است.


رحیمی دربخشی دیگر به نظارت‌های کیفی و بهداشتی روی محصولات پروتئینی، لبنی و غذایی که در میادین و بازارها عرضه می‌شود اشاره کرد و گفت: عرضه محصولات پرمصرف ماه مبارک رمضان مثل بادمجان، سیر و پیاز سرخ کرده به‌صورت بسته بندی و کاملاً بهداشتی در 8 میدان و بازار با 35 درصد تخفیف و نیز عرضه آش و حلیم در 12 نقطه از میادین و بازارها با نظارت‌های مستمر بهداشتی و با تخفیف ویژه به شهروندان ارائه می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته