دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا؛

همدانی: هیچ تیمی ستاره‌هایش را به استقلال نمی‌دهد/ با نظر جباری موافق هستم، کادر فنیِ نکونام باید تقویت شود

همدانی: هیچ تیمی ستاره‌هایش را به استقلال نمی‌دهد  با نظر جباری موافق هستم، کادر فنیِ نکونام باید تقویت شود
بازیکن سابق استقلال گفت: قطعاً هیچ تیمی ستاره‌های خود را به استقلال نمی‌دهد همانطور که استقلال هم هیچ کدام از نفرات کلیدی‌اش را به رقبا نخواهد داد.
کد خبر : 921101

ستار همدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره  فصل نقل و انتقالات و شرایط استقلال در روزهای اخیر اظهار کرد: شرایط استقلال با فصل گذشته تغییر کرده و مالکیت جدید باشگاه با رعایت تمامی موارد بروکراسی اداری را برای یکایک موارد لحاظ می‌کند. جواد نکونام لیستی را به باشگاه می‌دهد که بر اساس اولویت بندی است. یعنی برای هر پستی سه بازیکن معرفی می‌کند و باشگاه به ترتیب اولویت اقدام به جذب بازیکن می‌کند. 

استقلال بهتر از فصل قبل بسته خواهد شد

وی ادامه داد: لیست نکونام در اختیار باشگاه است. مطمئن هستم او یک مربی حرفه‌ای است و نمی‌آید برای هر پست فقط یک بازیکن را معرفی کند. پس از آنکه لیست مدنظر سرمربی در اختیار مدیریت قرار گرفت، کادر مدیریت بر اساس اولویت اقدام می کند تا بازیکنان مدنظر سرمربی را جذب کند. احمد شهریاری به عنوان رئیس هیئت مدیره و نماینده هلدینگ خلیج فارس، قطعاً تصمیمات درستی را برای باشگاه خواهد گرفت. تیم استقلال با مدیریت شهریاری بهتر از فصل قبل بسته خواهد شد. شرح وظایف در استقلال مشخص است، از طرفی جواد نکونام با نقطه نظرات خودش نسبت به بستن تیم لیست داده و دیگر کسی نیست که بازیکنان مدنظر او را جذب نکند. بنابراین جوابگوی مسائل فنی تیم شخص نکونام خواهد بود. 

هیچ تیمی ستاره‌های خود را به استقلال نمی‌دهد

بازیکن سابق استقلال با اشاره به انتقاد از خرید نفراتی چون زکی پور و تیکدری خاطرنشان کرد: درباره اینکه انتقاد شده مهدی تیکدری در راه انتقال به استقلال است یا اینکه میلاد زکی‌پور به چه دلیل جذب شده، قطعاً نکونام پاسخگو خواهد بود. به نظر من زکی‌پور فصل قبل برای سپاهان بد کار نکرد. حالا هر انتقادی به لیست نکونام بشود و در آینده هم چنین انتقاد‌هایی خواهد شد، جوابگوی فنی آن، شخص سرمربی است. پیشنهاد من به مدیریت باشگاه استقلال این است که هر آنچه خواسته کادر فنی بوده و خواهد بود اجرایی کند تا دغدغه‌ای برای سرمربی و دستیاران وی وجود نداشته باشد. استقلال بدون تنش جلو برود و با آرامش کار کند. کادرفنی هم بدون دغدغه بتواند فرامین تاکتیکی را از بازیکنان بخواهد. اینکه بازیکن یا بازیکنانی در تیم جواب بدهند یا ندهند به مسئولیت پذیری کادر فنی تیم، مخصوصاً جواد نکونام بازمی‌گردد. قطعاً هیچ تیمی ستاره‌های خود را به استقلال نمی‌دهد همانطور که استقلال هم هیچ کدام از نفرات کلیدی‌اش را به رقبا نخواهد داد.

کادرفنی استقلال باید تقویت شود

همدانی در مورد اینکه پیشکسوتانی از جمله علی جباری معتقدند کادرفنی جواد نکونام باید تقویت شود، تصریح کرد: من هم با علی جباری که بزرگ ما است کاملاً موافق هستم. حتماً باید کادرفنی استقلال تقویت شود. نکونام با شناختی که از فوتبال اروپا دارد، یک تا دو مربی را به کادرفنی تیمش اضافه کند. یک مربی برای تمرین دادن تیم و همچنین یک مربی که مشکلات فنی را مرتفع کند. مربی تمرین دهنده خوب خارجی می‌تواند به ارتقای فنی تیم استقلال خیلی کمک کند. استقلال برای آنکه هواداران خود را بیش از پیش حامی ببیند، نیاز به ارائه بازی با کیفیت فنی بالاتری دارد. ضمن اینکه بازیکنان خوبی هم به تیم اضافه شوند تا بتوانند سطح بازی استقلال را بالاتر ببرند. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته