دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 تير 1403 - 14:44
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی و فدراسیون کوهنوردی

پرچم دانشگاه آزاد اسلامی در قله‌های ۳۱ استان به اهتزار درمی‌آید

پرچم دانشگاه آزاد اسلامی در قله‌های ۳۱ استان به اهتزار درمی‌آید
تفاهم‌نامه همکاری مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی و فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی ایران منعقد شد.
کد خبر : 921079

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروز تفاهم نامه همکاری مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی و فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی جمهوری اسلامی ایران به امضای «امیرعباس لشگری» و «رضا زارعی» رسید.

لشگری در نشست انعقاد این تفاهم‌نامه گفت: این تفاهم نامه به منظور توسعه فعالیت های آموزشی، پژوهشی، علمی و همچنین برگزاری رویدادهای مختلف ورزشی از جمله جشنواره ها، همایش ها، کلاس های داوری و مربیگری، مسابقه ها و المپیادهای مرتبط با رشته ورزشی کوهنوردی و در راستای ارتقای سطح سلامت و تندرستی جامعه، فراهم ساختن شرایط مناسب برای شناخت و شکوفایی استعدادهای ورزشی دانشگاه و نیز ایجاد بستر مناسب به منظور توسعه رشته کوه نوردی در دانشگاه و کشور منعقد می شود.

او همچنین تلاش برای حفظ و ارتقای سلامت خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی و توسعه ورزش همگانی و دانشگاهی را بر اساس سند تحول و تعالی دانشگاه، نقطه عطف فعالیت های مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه در چهار سال اخیر عنوان کرد.

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه رشته کوه نوردی و صعودهای ورزشی به عنوان ورزش همگانی، از اقبال خوبی نزد همه اقشار جامعه از جمله دانشجویان و دانشگاهیان برخوردار است، اظهار کرد: در راستای اجرای مفاد تفاهم نامه، توسعه رشته المپیکی کوه نوردی و صعودهای ورزشی و همچنین اهتزاز پرچم دانشگاه آزاد اسلامی در قله های 31 استان کشور در دستور کار این مرکز قرار می گیرد.

در این نشست، «رضا زارعی» رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی نیز انعقاد تفاهم نامه همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی را گامی بلند در راستای رشد و توسعه کوه نوردی و صعودهای ورزشی در کشور دانست و ابراز امیدواری کرد که به زودی لیگ های این رشته به میزبانی دانشگاه برگزار شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب