دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

۴ بازیکن نزدیک به ۲۰۰ میلیارد برای یک باشگاه آب خوردند/ شوخی بامزه‌ای به نام «سقف بودجه» در فوتبال ایران

۴ بازیکن نزدیک به ۲۰۰ میلیارد برای یک باشگاه آب خوردند  شوخی بامزه‌ای به نام «سقف بودجه» در فوتبال ایران
کاملاً مشخص است که چندین بازیکن سرشناس فوتبال ایران با رقمی نزدیک به ۵۰ میلیارد تومان بین تیم‌های مدعی رد و بدل شده‌اند و آب از آب تکان نخورده است.
کد خبر : 921018

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اخبار کاملاً موثق حکایت از آن دارد که یک تیم متمول لیگ برتری به دو بازیکن سرشناس پیشنهاد ۶۰ میلیارد تومانی داده و در مجموع برای ۴ بازیکن ۲۰۰ میلیارد تومان کنار گذاشته است. بازیکنانی که حاضر نبودند در باشگاه های خود بمانند ولی با کلی سر و صدا راهی تیم های دیگر شده اند.

البته اگر از مدیران این باشگاه سوال کنید حتی خبر ندارند آنها به طور کلی از هیچ چیز خبر ندارند؛ چراکه آقای دلال قراردادها را تنظیم می‌کند و همه چیز دست اوست؛ اما سوال مردم این است که چطور باشگاهی که فقط برای ۴ بازیکن جدید حدود ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه می‌کند، می‌تواند و می‌خواهد سقف بودجه ۳۸۰ میلیارد تومانی را رعایت کند؟!

این شاید یک معجزه مالی در فوتبال ایران باشد که رقم‌ها هر سال دو برابر می‌شود؛ اما سقف بودجه را هم رعایت می‌کنند و حداقل اینکه مدعی هستند چنین کاری را انجام می‌دهند. کافی است از مدیران باشگاه های نساجی، آلومینیوم اراک، هوادار و شمس آذر در این باره سوال کنید.

چند سال قبل خوب به خاطر داریم که باشگاه‌ها باید همه قرارداد بازیکنان را در اختیار سازمان لیگ قرار می‌دادند و به شکل بامزه‌ای یک سوم قراردادها را تقدیم این سازمان می‌کردند و سازمان لیگ هم همان ارقام اعلام شده را در اختیار رسانه‌ها قرار می‌داد. در واقع همه عزیزان دست به دست یکدیگر تلاش می‌کردند تا خودشان و مردم را گول بزنند و در این کار کاملاً موفق بودند. حالا هم همه ایران می‌دانند که سقف قرارداد یک شوخی بامزه است و قرار نیست چند باشگاه مطرح و متمول لیگ برتری آن را رعایت کنند؛ اما اگر به شعاردادن باشد همه در حال رعایت قانون هستند و سقف بودجه هم جزء قوانینی است که حتماً رعایت می‌شود!

ختم کلام اینکه؛ مدیران باشگاه می‌گویند ما سقف بودجه را رعایت می‌کنیم و فدراسیون فوتبال هم باور می‌کند، شما هم سعی کنید مثل فدراسیونی‌ها باور کنید!

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته