دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مهدی رمضانی:

اختلاف سلایق نباید مانع از حضور در انتخابات شود

اختلاف سلایق نباید مانع از حضور در انتخابات شود
دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور گفت: قطعاً اختلاف سلیقه‌ها، ناراحتی و توقعات برآورده نشده وجود دارد؛ اما نباید مانع مشارکت مردم در انتخابات شود.
کد خبر : 920658

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور در حضور خود پای صندوق رأی تالار وحدت گفت: همه ما باید در صحنه حضور داشته باشیم و رییس جمهوری که تا چهار سال آینده بر این کشور ریاست خواهد کرد را انتخاب کنیم.

وی افزود: قطعاً اختلاف سلایق، ناراحتی ها و توقعات برآورده نشده یا نکاتی که در ذهن ها مانده همه وجود دارد اما نباید مانع مشارکت و حضور داشتن در انتخابات شود.

رمضانی با اشاره به اینکه انتخابات فقط مربوط به مشخص کردن مسئول اجرایی کشور نیست، گفت: این انتخابات در عرصه بین الملل هم مهم است چشم خیلی ها به این انتخابات دوخته شده است حال با یان چارچوب ان‌شاءالله مردم در صحنه حاضر می شوند و شواهد هم نشان از رشد مشارکت دارد.

وی اظهار داشت: امید به خدا انتخاب اصلاح صورت خواهد گرفت و مردم پیروز این انتخابات هستند با هر سلیقه و نگاهی برای حفظ کیان کشور از شر دشمنان این آب و خاک؛ چراکه ما همه ایران را دوست داریم و خود را مدیون خون شهید رییسی عزیز می دانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته