دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حجت الاسلام خسروپناه:

انتخابات یکی از موضوعات تأثیرگذار اجتماعی در رفع چالش‌هاست

انتخابات یکی از موضوعات تأثیرگذار اجتماعی در رفع چالش‌هاست
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، انتخابات را از موضوعات اساسی و بسیار تاثیرگذار اجتماعی در حرکت به سمت بحران یا بالعکس رفع مسائل و چالش‌های کشور دانست.
کد خبر : 920638

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه صبح امروز جمعه  ضمن حضور در تالار وحدت و انداختن رای خود در صندوق ویژه اصحاب فرهنگ و رسانه اظهار کرد: هر گونه فعالیت سیاسی و اجتماعی اگر با زبان هنر و رسانه نشر پیدا نکند قطعا ناموفق نخواهد بود.

وی، نقش هنرمندان و اصحاب رسانه در ترویج مسائل فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور را بسیار مهم و اثرگذار دانست.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، انتخابات را یکی از موضوعات اساسی عرصه اجتماعی دانست و گفت: این موضوع از یک سو می‌تواند در ایجاد بحران و مسائل و مشکلات مختلف اعم از اقتصادی، سیاسی و اجتماعی تاثیرگذار باشد و بالعکس از سویی هم می‌تواند به حال مسائل و چالش‌های کشور منجر شود و به طور حتم شهید آیت الله رئیسی، رئیس جمهور فقید به دنبال رفع مسائل کشور بود به‌طوری‌که مدل و حکمرانی آن شهید حل مسئله بود.

وی ابراز امیدواری کرد که هنرمندان و اصحاب رسانه با حضور گسترده خود در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری نقش جدی داشته باشند و به رئیس‌جمهوری رای دهند که بتواند حمایت گسترده‌ای از عرصه هنر و رسانه داشته باشد و هم اینکه بتواند مسائل اقتصادی کشور از جمله مسئله اشتغال و مسکن مردم را به شکل جدی پیگیری و رفع کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته