دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ماجدی: باشگاه ها باید برای نگهداری زمین تختی کمک کنند/ صعود تیم ملی جوانان به جام جهانی سخت است+ فیلم

ماجدی: باشگاه ها باید برای نگهداری زمین تختی کمک کنند  صعود تیم ملی جوانان به جام جهانی سخت است+ فیلم
رئیس هیئت فوتبال تهران گفت: جوادی پر بیراه نمی گوید باشگاه ها باید برای نگهداری چمن ورزشگاه تختی کمک کنند.
کد خبر : 920608

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، میرشاد ماجدی درمورد حضور در انتخابات دور دوم ریاست جمهوری و انتظار جامعه ورزش از دولت آینده، اظهار کرد: قبل از هرچیز باید تسلیت مجددی بابت شهادت رئیس جمهور عزیزمان و همراهانش داشته باشم. از صبح امروز که به ورزشگاه شیرودی آمدم بار دیگر دیدم ورزشکاران، مدیران، مربیان و بازیکنان پای صندوق حضور دارند و این بار مسئولیت رئیس جمهور آینده را زیاد می‌کند. خواسته‌ها بسیار زیاد است و رئیس جمهور منتخب باید بداند مردم پای انقلاب، نظام و مملکت ایستاده‌اند. تقاضای ما یکی دو مورد نیست. ورزشکاران امروز پای صندوق می‌آیند و باید به ورزش به عنوان یک صنعت نگاه شود.

وی افزود: بودجه‌هایی که در سال‌های گذشته برای امر ورزش تحقق نیافته، باید رئیس جمهور آینده کمک کند تا مشکلات برطرف شود. به عنوان ورزشکار فقط میادین داخلی را نداریم بلکه می‌توانیم سفرا و بلندگو‌های خوبی برای نظام جمهوری اسلامی باشیم. برای این حرکت نیاز به بودجه‌های خوبی داریم و امیدواریم رئیس جمهور آینده به این مسائل بیشتر توجه کند.

رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال درمورد حضور تیم ملی جوانان در تورنمنت کافا، توضیح داد: تیم‌های جوانان و نوجوانان ما سرمربیان خود را شناختند و تمرینات‌شان را آغاز کردند. مسابقات کافا همیشه قبل از جام آسیایی برگزار می‌شود و احتمال می‌دهم امسال تعداد و قدرت تیم‌ها بیشتر از دوره‌های قبل باشد. در ۴_۳ سال گذشته هر زمان به کافا رفتیم، با کاپ قهرمانی برگشتیم و اگر به دفتر من در مرکز ملی فوتبال بیایید، جام‌های کافا کنار هم چیده شده است.

ماجدی افزود: با این وجود ۲ سال است که تیم‌هایی مثل تاجیکستان، ازبکستان و حتی افغانستان سرمایه‌گذاری می‌کنند. در گروه‌بندی مسابقات جوانان هم در کنار قرقیزستان و ازبکستان حضور داریم که بازی با ازبکستان می‌توانست در فینال برگزار شود. ان‌شاءالله بچه‌ها موفق باشند.

وی درمورد اظهارنظر حسین عبدی مبنی بر اینکه قرار است کار نوجوانان را در جوانان تمام کنیم، گفت: صعود به جام جهانی در جوانان خیلی سخت‌تر از رده نوجوانان است. باید از زحمات صمد مرفاوی در دوره گذشته تیم جوانان تشکر کنم. تیم ما در دقیقه ۹۴ با تک گلی که از عراق خورد حذف شد و به جام جهانی نرسید. در رده جوانان برنامه‌ریزی همه تیم‌ها خیلی قوی‌تر و آنالیز‌ها بیشتر است. اکثر بازیکنان رده جوانان هم در لیگ‌های معتبر بازی می‌کنند. به همین دلیل برای قهرمانی و صعود به جام جهانی، خیلی سخت‌تر است، اما امیدواریم به این موارد برسیم.

رئیس هیئت فوتبال تهران درمورد شرایط آماده‌سازی ورزشگاه تختی برای میزبانی از لیگ برتر، گفت: در جریان کلیات کار هستم. علی جوادی برای آماده شدن این ورزشگاه و رسیدنش به لیگ برتر، خیلی زحمت کشید. رئیس فدراسیون هم بازدید داشت. متاسفانه هنوز وقت نشده از ورزشگاه تختی سرکشی کنم، اما اطمینان دارم کار جوادی نیمه تمام نمی‌ماند.

ماجدی درمورد درخواست مدیرکل ورزش و جوانان تهران از استقلال و پرسپولیس برای کمک به آماده‌سازی ورزشگاه تختی، عنوان کرد: تعداد زمین‌هایی که چمن طبیعی دارند در تهران بسیار کم است. واقعا با این کمبود آب باید باشگاه‌ها حمایت کنند تا اداره کل تربیت بدنی و شرکت تجهیز بتواند در فرایند آماده‌سازی و بهبود زمین چمن، بهتر و کوشاتر عمل کنند. جوادی پر بیراه نگفته، زیرا نگهداری زمین چمن سخت‌تر از ایجاد آن است. باشگاه‌ها هم باید پرداختی داشته باشند تا بچه‌های اداره کل بتوانند زمین را حفظ کنند و زمین خوب و باکیفیتی را در اختیار بازی‌ها بگذارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته