دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رهایی: مشارکت حداکثری در انتخابات پشتوانه دولت آینده است

رهایی: مشارکت حداکثری در انتخابات پشتوانه دولت آینده است
رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر بر افزایش مشارکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح تاکید کرد و گفت: تحقق مشارکت حداکثری به نوعی پشتوانه مدیریت اجرایی و دولت آینده محسوب می‌شود.
کد خبر : 920490

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا رهایی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در شانزدهمین نشست مجمع دانشگاهیان انقلاب اسلامی ضمن بیان این مطلب انتخابات را یکی از رویداد‌های بسیار مهم در کشور توصیف کرد و گفت: برگزاری مرحله اول انتخابات یکی از رویداد‌های مهمی است که محصول آن انتخاب دو نفر از کاندیدا‌ها برای ورود به مرحله دوم انتخابات بود، امیدواریم در پایان این هفته این مرحله از انتخابات نیز برگزار شود.

وی در ادامه تصریح کرد: انتخابات ریاست جمهوری این دوره اگر چه مقداری زود هنگام برگزار شد، اما دو موضوع اولی مشارکت یکی از جنبه‌های مهم این رویداد بود، به طوریکه همه مسئولان نظام بر مشارکت حداکثری تأکید داشتند این موضوع توجه و اهمیت این انتخابات را برای اقشار مختلف مردم روشن می‌کند. به این ترتیب باید تلاش شود زمینه یک مشارکت حداکثری که ابعاد و اهمیت این موضوع برای اقشار مردم تشریح و زمینه مشارکت گسترده فراهم شود.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید کرد: پس از تحقق مشارکت حداکثری که به نوعی پشتوانه مدیریت اجرایی کشور و دولت آینده محسوب می‌شود، دومی بحث انتخاب اصلح امری مهم بود، اینکه بتوانیم فردی شایسته، توانا، مطلع و با برنامه را به عنوان رییس جمهور انتخاب کنیم به طوریکه بتواند مسائل کشور را به خوبی هدایت کند و مشکلاتی که از جنبه‌های مختلف در کشور مطرح است را در مسیر درستی قرار بدهد تا در جهت حل علمی مسائل کلان حرکت کند.

رهایی خاطر نشان کرد: با توجه به موضوعات فوق قرار شد در نشست امروز بحث انتخابات از دو منظر اول اینکه چه گذشت و چه انتظاراتی از کاندیدا‌ها وجود داشت و دوم بررسی ابعاد مرحله دوم انتخابات مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته