دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اهتزاز بزرگ‌ترین پرچم فلسطین در پایتخت ایران

اهتزاز بزرگ‌ترین پرچم فلسطین در پایتخت ایران
آیین اهتزاز بزرگ‌ترین پرچم فلسطین در تهران با حضور نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین و جمعی از خانواده‌های شهدای جنگ غزه در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد برگزار شد.
کد خبر : 920454

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، 

آیین اهتزاز بزرگ‌ترین پرچم فلسطین بر بلندای پایتخت ایران با حضور ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین و جمعی از خانواده‌های شهدای حماسه طوفان‌الاقصی در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد بوستان طالقانی برجم پرچم برگزار شد.

در این آیین مدیرعامل منطقه ویژه گردشگری فرهنگی عباس‌آباد گفت: رژیم اشغالگر قدس، یک سیستم جعلی معیوب و ناقص‌الخلقه است که به جز قتل، توحش و غارتگری، کارکرد دیگری ندارد.

سیدمحمد حسین حجازی افزود: شجاعت و فداکاری فرزندان غزه و فلسطین، افسانه شکست ناپذیری و هیبت پوشالی این ماشین جنایت و کشتار را در هم شکست. پاسخ اسرائیل به دفاع مشروع فلسطینیان، هجوم وحشیانه به زنان و کودکان و مدارس و بیمارستان‌ها، زیر ساخت های شهری و روستایی و حتی کمپ‌های آوارگان و جنگ‌زدگان بود.

وی ادامه داد: با کمال تاسف، سران قدرت‌های بزرگ مدعی حقوق بشر و سازمانهای بین‌المللی، سران دولت‌های اسلامی به ویژه کشورهای عربی با خونسردی شاهد پیشروی ماشین قتل و کشتار رژیم صهیونیستی در میان شهرها و سکونت‌گاهای شهروندان مظلوم غزه هستند و نهایتا در سطح صدور یک بیانیه بی خاصیت نشان می‌دهند و عملا هیچ واکنش جدی و موثری که حاکی از تلاش و جهاد برای توقف این جنایات بیشرمانه شود را نمی بینیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته