دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 تير 1403 - 08:48

عبدلی: برای رکوردشکنی در المپیک فقط یک شانس دارم/ برای ماندن در شنا هزینه‌هایم پرداخت شود

عبدلی: برای رکوردشکنی در المپیک فقط یک شانس دارم  برای ماندن در شنا هزینه‌هایم پرداخت شود
ملی‌پوش المپیکی شنا گفت: صعود به جمع ۱۶ نفر برتر ۱۰۰ متر آزاد المپیک خیلی سخت است و امیدوارم در المپیک بعدی به آن برسم.
کد خبر : 920449

سامیار عبدلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره اینکه تنها نماینده شنای ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس خواهد بود، اظهار کرد: خدا را شکر که این سهمیه به من داده شد و امیدوارم در المپیک بتوانم در ماده ۱۰۰ متر آزاد، بار دیگر رکورد ایران را بهبود بخشم. کار سختی است، چون فضای المپیک خیلی سنگین است و فقط یک شانس دارم. با این حال، روند رو به رشد خود را با جدیت دنبال می‌کنم و با تمام توان برای تغییر رکورد شنا خواهم کرد.

ملی‌پوش المپیکی شنا درباره اینکه امیدی دارد تا به مرحله بالاتر صعود کند، تصریح کرد: متأسفانه برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی با وجود رکوردشکنی هم نمی‌توانم در میان ۱۶ نفر برتر باشم. خیلی سخت است حدنصابی را ثبت کنم که مرا در میان ۱۶ نفر برتر قرار می‌دهد ولی امیدوارم در دوره بعدی المپیک چنین کاری را انجام دهم و در این دوره از دستم برنمی‌آید.

وی با تأکید بر اینکه هر روز تمرین دارد و در مسابقات هایدلبرگ آلمان شرکت می‌کند، گفت: با فدراسیون صحبت کردم و قول دادند تا یک سری حمایت‌ها را از من داشته باشند. من در مسابقه برلین آلمان توانستم رکوردشکنی کنم و سهمیه یونیورسالیتی المپیک را کسب کردم. با هزینه شخصی در مسابقه شرکت کردم و هنوز آن را دریافت نکردم. هزینه‌های دیگری مثل بدنسازی، مکمل‌های ورزشی و ... را دارم که پرداخت آنها سنگین است. امیدوارم هزینه‌هایی که داشتم از سوی فدراسیون بازگردانده شود. همچنین هزینه‌هایم برای بعد از المپیک پرداخت شود تا بتوانم در ورزش شنا بمانم و در المپیک بعدی هم نماینده ایران باشم.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته