دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 تير 1403 - 15:13

گشایش باشگاه رشد استعداد‌های هنری ادبی جوان دانشگاه آزاد زرقان

گشایش باشگاه رشد استعداد‌های هنری ادبی جوان دانشگاه آزاد زرقان
باشگاه رشد استعداد‌های هنری ادبی جوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان به مناسبت روز قلم بازگشایی شد.
کد خبر : 920418

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، باشگاه رشد استعداد‌های هنری ادبی جوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان به مناسبت پاسداشت روز قلم در مراسمی با حضور رئیس، معاون و مدیر فرهنگی دانشجویی و گروهی از دانشجویان این واحد دانشگاهی گشایش یافت.

سعید گودرزی، مسئول باشگاه رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان در حاشیه برگزاری این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار آنا اظهار کرد: یکی از رویکرد‌های بایسته و شایسته در دانشگاه آزاد اسلامی، ارزش‌گذاری به دستاورد‌های دانشجویان کنشگر ادبی و هنری در این دانشگاه است. واحد دانشگاهی زرقان نیز هم هنگام با روز والای قلم، آمادگی خود را برای همسویی با پویش فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام می‌کند.

وی افزود: این باشگاه توسط اعضای شورای دانشجویی، تصمیم‌گیری و اداره خواهد شد و گام نخست آن، فراخوان، شناسایی و شبکه‌سازی کنشگران در زمینه هنر‌های نمایشی، ادبی، آوایی و تجسمی و ایجاد بانکی از دستاورد‌های هنرمندان است. نیازسنجی‌های درون واحدی، برگزاری کارگاه‌های مهارت‌آموزی نیم روز یا یک روزه و همچنین برگزاری دوره‌های مهارت‌آموزی کوتاه‌مدت در سطوح مقدماتی، پیشرفته و عالی با همراهی استادان مهارتگر استانی از برنامه‌های آتی باشگاه رشد خواهد بود.

مسئول باشگاه رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان بیان کرد: برگزاری سه‌شنبه‌های رشد با هدف نشست‌های داستان خوانی، نمایشنامه خوانی، شعرخوانی، نقد و تحلیل آثار ادبی و هنری، نمایش فیلم و تئاتر و همچنین سلسله نشست‌های تخصصی«قاب کلمات» و «عصرانه هنر» در سطح درون دانشگاهی از برنامه‌های زودآیند این باشگاه است. از کارویژه‌های دیگر آن نیز می‌توان به حضور هنرمندان شاخص واحد در جشنواره‌های ادبی هنری با گستره استانی و ملی باشگاه رشد استعداد‌های ادبی هنری دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد.

گودرزی تأکید کرد: هدف رسیدن به آفرینش‌های ادبی و هنری با رویکرد صنایع خلاق اقتصادمحور است که نخستین جلوه‌های کاربردی آن  برگزاری نمایشگاه ژوژمان مهارتی – هنری دانشجویان رشته طراحی و دوخت این واحد دانشگاهی بوده که هنگام با بازگشایی باشگاه رشد، آثارشان را علاوه بر نمایش با هدف فروش در اختیار دانشگاهیان قرار دادند.

به گزارش آنا، در حاشیه این مراسم رئیس، مدیر و معاون حوزه معاونت فرهنگی دانشجویی و مسئول باشگاه رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان با گروهی از دانشجویان علاقه‌مند از نمایشگاه ژوژمان مهارتی - هنری دانشجویان رشته طراحی و دوخت بازدید کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته