دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«مدال» به شبکه سه رسید

«مدال» به شبکه سه رسید
فیلم سینمایی «مدال» با گویندگی ۳۵ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.
کد خبر : 920412

به گزارش  گروه فرهنگ و جامعه خبرگزار یعلم و فناوری آنا، فیلم سینمایی «مدال» با گویندگی ۳۵ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

این سینمایی در گونه اکشن محصول هند در سال ۲۰۲۳ قرار است از شبکه سه سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی مهسا عرفانی و صدابردار آن سهیل عابدی است. شیلا آژیر، رضا آفتابی، بابک اشکبوس، ارغوان افراسیاب، مهوش افشاری، دانیال الیاسی، محمد بهاریان، علی بیگ محمدی، علی جلیلی باله، ارسلان جولایی، محمدرضا حسینیان، امیر حکیمی، شهریار ربانی، حمید رضا معینی، حسین سرآبادانی، لادن سلطان پناه، ابوالفضل شاه بهرامی، داود شعبانی نصر، محمد صادقیان، سحر صحامیان، امیرمحمد صمصامی، پویا فهیمی، کوروش فهیمی، نرگس فولادوند، امیربهرام کاویانپور، امیرصالح کسروی، ابوالقاسم محمدطاهر، مریم معینیان، علی منصوری راد، امیر منوچهری، علی همت مومیوند، بهمن هاشمی، عباس نباتی، حسین نورعلی و مهسا عرفانی صداپیشه‌های این اثر بوده اند.
این فیلم درباره راجا است که از دوران کودکی آرزوی گرفتن مدال دو میدانی را دارد و در بزرگسالی با پاپوشی که یکی از هم دانشگاهی‌های پولدارش برایش می‌دوزد به زندان می‌افتد. راجا برای مراقبت از جان خود در زندان ناچار تبدیل به یک گنگستر می‌شود که بعد از رهایی از زندان به سراغ آدم‌های بد رفته و آنها را تنبیه می‌کند. راجا در نهایت هنگام انتقام گرفتن از آنگاد کشته شده در حالی که قبل از مرگ آنگاد را می‌کشد.

فیلمی اکشن که هم داستان آن جذابیت لازم را دارد و هم ساخت به ویژه کارگردانی و بازی‌های آن قابل توجه است و می‌تواند در کل برای دوستداران فیلم‌های اکشن هندی سرگرم کننده و جذاب باشد.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روند‌های ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی سه، برای مخاطبان پخش شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته