دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 تير 1403 - 13:02

ورود هلو به عرصه هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال

ورود هلو به عرصه هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال
دستاورد‌های مجموعه هلو در تسهیل‌گری برای مشتریان و حرکت به سمت اقتصاد دیجیتال است.
کد خبر : 920400

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد صحراییان، مدیر توسعه کسب و کار گروه فناوری اطلاعات هلو، اظهار داشت:« دستاوردهای مجموعه هلو در تسهیل‌گری برای مشتریان و حرکت به سمت اقتصاد دیجیتال است. یکی از مولفه‌های مهم در این راستا، نرم‌افزارهای دیجیتال است که بزرگ‌ترین بازوی توسعه اقتصاد دیجیتال محسوب می‌شوند. شریان اصلی این حوزه نرم‌افزارهای حسابداری است و بزرگ‌ترین دستاورد هلو در سال ۱۴۰۳، ورود هوش مصنوعی به نرم‌افزارهای این مجموعه خواهد بود.»

وی ادامه داد:« برای تبدیل شدن به یک برند نخبه و محصولی با کشش بازار، هم تخصص و هم تجربه لازم است. خوشبختانه در ۲۶ سال از فعالیت برند هلو در ایران، این همزیستی و تعامل در مجموعه ما وجود داشته است که توانسته‌ایم مشتریان متعددی را همراه خود داشته باشیم. هلو به عنوان یک محصول فراگیر در جامعه هدف خود شناخته شده است و ما به عنوان قدیمی‌ترین شرکت ارائه‌دهنده خدمات حسابداری، به دنبال آینده‌پژوهی هستیم.»

مدیر توسعه کسب و کار هلو به چالش‌های این شرکت اشاره کرد و گفت:« یکی از چالش‌های ما، کمبود نیروی متخصص در این حوزه است. متأسفانه در سال‌های گذشته با خروج نیروهای متخصص از کشور، اکوسیستم اقتصادی ایران در این حوزه دچار مشکل شده است.»

صحراییان در مورد ورود نرم‌افزارهای حسابداری به بازارهای جهانی اظهار داشت:«  آیا امکان ورود برندهای ایرانی به بازارهای جهانی وجود دارد؟ باید بگویم بله. گروه فناوری اطلاعات هلو با ورود به این عرصه و به دلیل مهاجرت شهروندان به کشورهای منطقه و کشورهای اروپایی، توانسته است محصولات خود را در سیستم‌های حسابداری این کشورها مورد استفاده قرار دهد. اگرچه هنوز به موفقیت‌های کشورهایی مانند هند در بازارهای بین‌المللی دست نیافته‌ایم، اما با تهیه نرم‌افزار حسابداری عربی، در تلاشیم تا قراردادهایی با چند کشور همسایه به امضا برسانیم.»

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته