دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 تير 1403 - 12:24

هاشمی: والیبال و بسکتبال به دلیل پوست‌اندازی به المپیک نرسیدند/ با 124 نفر راهی پاریس می‌شویم+ فیلم

هاشمی: والیبال و بسکتبال به دلیل پوست‌اندازی به المپیک نرسیدند  با 124 نفر راهی پاریس می‌شویم+ فیلم
دبیر کمیته ملی المپیک گفت: رشته‌های توپی مانند بسکتبال و والیبال که موفق به کسب سهمیه نشدند به دلیل مباحث مدیریتی و پوست‌اندازی بود.
کد خبر : 920356

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیدمناف هاشمی در حاشیه مجمع انتخاباتی فدراسیون ووشو در خصوص تعداد سهمیه‌های المپیک کاروان ایران در پاریس، عنوان کرد: خدا راشکر پیش‌بینی‌هایی که در مورد تعداد ورزشکاران‌مان در المپیک پاریس داشتیم، درست بود. با توجه به شرایط فدراسیون‌ها که ۱۶ فدراسیون تثبیت‌شده نبودند و به صورت سرپرستی اداره می‌شدند و با توجه به شرایط رشته‌های توپی مثل بسکتبال و والیبال که موفق به کسب سهمیه نشدند که آن‌هم به دلیل مباحث مدیریتی و پوست‌اندازی بود، نهایتا ۳۹ سهمیه به اضافه یک که دیروز ثبت شد، ۴۰ سهمیه در قالب ۱۳ رشته ورزشی داریم.

دبیر کمیته ملی المپیک افزود: کاروان کشورمان از لحاظ تعداد کم است و کاراته هم از المپیک پاریس کنار گذاشته شده است. با این تعداد و با ۷۵ نفر کادر فنی و ۱۰ نفر کادر رسانه‌ای یک جمعیت ۱۲۴ نفره‌ای را داریم، اما امیدواریم عزیزان ورزشکار با حمایت‌های وزارت ورزش و کمیته المپیک و با حمایت حامیان مالی و پاداش‌هایی که در نظر گرفتیم و با اردو‌های خوبی که داشتیم ان‌شاالله افتخارآفرینی و دل مردم را شاد کنند و شادابی و انسجام را برای کشورمان به ارمغان بیاورند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته